Kansainvälinen rahoituksen supersovellus Revolut laajentaa Huawein AppGalleryn finanssipalveluvalikoimaa

Revolut-sovellus tulee saataville Huawein AppGallery-sovelluskauppaan, mikä vahvistaa entisestään kaupan mobiilipankkipalvelujen tarjontaa. Sen kunniaksi Revolut on julkaissut ainutlaatuisen tarjouksen.

AppGallery, yksi maailman kolmesta suurimmasta sovellusmarkkinapaikasta, on ilmoittanut rahoitusalan supersovellus Revolutin tulosta osaksi valikoimaansa. Muutos tuo AppGalleryn maailmanlaajuisen yleisön saataville entistä enemmän mobiilipankkipalveluita ja mahdollisuuksia päivittäisen talouden hallintaan.

Uusi sovellus tarjoaa AppGalleryn 560 miljoonalle kuukausittaiselle aktiiviselle käyttäjälle pääsyn Revolutin keskitettyyn rahoituspalveluun ja myös ainutlaatuisen tarjouksen AppGalleryn käyttäjille¹. Revolut tarjoaa AppGallery-käyttäjille Premium-tilauksensa ilmaiseksi kahdeksi kuukaudeksi. Edun arvo on 29,34 euroa (24,99 puntaa)[1]. Tarjous on voimassa Suomessa ja 25 muussa Euroopan maassa, ja edun voi lunastaa 16.–31. joulukuuta.

Revolut on yksi maailman suurimmista fintech-yrityksistä yli 16 miljoonalla kuluttajakäyttäjällään ja 500 000 asiakasyrityksellään. Revolut on perustettu vuonna 2015, ja tällä hetkellä se toimii yli 35 maassa ympäri maailman. AppGalleryn tavoin Revolut haluaa kunnianhimoisesti edistää globaalia taloutta sekä auttaa asiakkaitaan hallitsemaan talouttaan paremmin. Saumattoman käyttökokemuksensa ja käyttäjälähtöisen lähestymistapansa ansiosta Revolut on mutkaton työkalu talouden hallintaan.

Helppokäyttöisiä mobiilipankkitoimintoja

Huaweille ja Revolutille on tärkeää kehittää innovaatioita ja tarjota parempia rahoituspalveluita kuluttajille ja yritysasiakkaille. Revolutin yksinkertainen ja helppokäyttöinen alusta on suunniteltu käyttäjäkokemusta ajatellen, ja sen kautta käyttäjä näkee ja hallitsee koko talouttaan yhdessä paikassa. Revolutin kautta käyttäjä näkee tulonsa ja menonsa sekä säästönsä ja sijoituksensa, minkä ansiosta oman talouden kokonaisvaltainen hallinta on helppoa.

Kattavien toimintojensa ansiosta Revolut avaa käyttäjälleen useita mahdollisuuksia. Monipuolisuus näkyy esimerkiksi sovelluksen Cards-, Remittance- ja Multi-currency account -toiminnoissa sekä kuluttajatarjouksissa, kuten Revolut Staysissa, joka tuo käyttäjän ulottuville maailmanlaajuiset matkamajoitusvaraukset ja tarjoaa asiakkaille jopa 10 %:n ostohyvityksen.

Mukana on myös Revolut Junior, ominaisuus, joka on suunniteltu erityisesti 6–17-vuotiaille nuorille. AppGallerysta on nopeasti tulossa Z-sukupolven ja milleniaalien suosikki maailmanlaajuisten pankkisovellusten hyödyntämiseen ja uudenlaisten digitaalisten kokemusten löytämiseen. Revolutilla on myös lukuisia maksullisia tilauspaketteja (Plus, Premium ja Metal), jotka parantavat käyttökokemusta lisäetujen ja -toimintojen myötä.

Jälleenmyyjille ja muille yrityksille räätälöity Revolut Business mahdollistaa paremman maksukokemuksen kuluttajille. AppGallery jakaa Revolutin vision pienkauppiaiden tukemisesta kehittämällä teknologiaa, joka varmistaa, että myös pienyritykset pysyvät kilpailukykyisinä.

"Olemme innoissamme voidessamme tarjota maailmanlaajuiselle AppGallery-yleisöllemme supersovelluksen, jossa on näin monia hienoja ominaisuuksia. Revolutin kaltaiset rahoitusalustat ovat linjassa tavoitteemme kanssa eli tarjoavat yhä useammalle pääsyn parhaiden pankkisovellusten ja -palvelujen valikoimaan”, sanoo Siri G. Børsum, Huawein kuluttajaliiketoiminnan Global VP Finance Vertical Eco-Development & Partnership.

Käyttäjäturvallisuus tärkein prioriteetti

Käyttäjäturvallisuus on Revolutilla etusijalla. Sen räätälöidyt, palkitut petostentorjunta- ja turvajärjestelmät on suunniteltu pitämään käyttäjän rahat turvassa vuorokauden ympäri. AppGallerylla on myös oma tietoturvaprotokollapaketti, jota sen kumppanit voivat hyödyntää alustalla julkaistessaan.

Revolut on integroitunut useisiin Huawein innovatiivisiin HMS Core Kit -pakkauksiin, mukaan lukien ne, jotka keskittyvät ensisijaisesti turvallisuuden parantamiseen. Näitä ovat muun muassa Safety Detect Kit, Awareness Kit ja Identity Kit, joiden ansiosta Revolutin asiakkaat voivat olla huoleti tietojen tallentamisen turvallisuuden, yksityisyyden suojaamisen ja mahdollisten tietoturvauhkien suhteen. Revolut on integroitunut myös Push Kitin, Map Kitin, Location Kitin, ML Kitin ja Nearby Services Kitin kanssa varmistaakseen optimaalisen kokemuksen asiakkaille, jotka käyttävät sovellusta AppGalleryn kautta.

Lue lisää tarjouskampanjasta: https://www.revolut.com/en-FI/promo/huawei

Johtava PR- ja viestintäpäällikkö

Kuva- ja materiaalipyynnöt, tuotelainat:

Niko Haikala, OSG Viestintä
Account Manager
Puh. 040 585 0264, sähköposti: HuaweiPR@osg.fi

[1] Käyttöehtoja sovelletaan. Tarjous koskee Revolutin uusia asiakkaita ja on voimassa 31. joulukuuta 2021 asti. Ilmaisjakson jälkeen kuukausihinta astuu voimaan.

Lisätietoa AppGallerysta:
AppGallery on älykäs ja innovatiivinen ekosysteemi, joka sallii sovelluskehittäjien luoda ainutkertaisia kokemuksia kuluttajille. HMS Core -mobiilipalvelualusta mahdollistaa sovellusten integroinnin useiden laitteiden kesken, mikä tekee käyttökokemuksesta sulavamman. Tämä on osa Huawein laajempaa “1+8+N” -strategiaa.

Visionamme on rakentaa AppGallerysta avoin ja luova sovellusjakelualusta, joka on helposti kuluttajien saatavilla ja tarjoaa älykkään käyttökokemuksen, mutta samalla suojelee tarkasti käyttäjien yksityisyyttä ja tietoturvaa. AppGallery on maailmanlaajuisesti yksi kolmesta merkittävimmästä sovelluskaupasta. Sen tarjontaan lukeutuu laaja valikoima kansainvälisiä ja paikallisia sovelluksia 18 eri kategoriassa, kuten navigointi & liikenne, uutiset sekä sosiaalinen media. AppGallery on saatavilla yli 170 maassa ja markkina-alueella, ja sillä on maailmanlaajuisesti yli 530 miljoona aktiivista käyttäjää kuukausittain. Huawei tekee yhteistyötä 2,3 miljoonan sovelluskehittäjän kanssa. Vuonna 2020 AppGallerysta tehtiin 384,4 miljardia latausta.

Ajankohtaisia uutisia:
URL: https://consumer.huawei.com/en/mobileservices/appgallery/