Huawein Watch GT 3 -huippukello nyt tilattavissa – nopea ostaja saa kaupan päälle FreeBuds 4i -kuulokkeet

Huawein uusimpien älykellojen ennakkomyynti Suomessa on alkanut. Kahdessa kokoluokassa saatavilla oleva Watch GT 3 yhdistää klassisen muotoilun ja huippuluokan tekniikan.

Huawein uusien Watch GT 3 -älykellojen ennakkomyynti alkaa tänään. Kahdessa eri koossa (46 mm ja 42 mm) saataville tulevat kellot ovat yhdistelmä ajatonta eleganssia ja uusinta tekniikkaa. Molemmat laitteet on valmistettu huippuluokan materiaaleista, ja ne edustavat ainutlaatuista klassista muotoilua, joka voidaan yhdistää käyttäjän yksilölliseen tyyliin helposti vaihdettavilla rannekkeilla.

Molemmissa Watch GT 3 -versioissa on yli 100 harjoitustilaa, sisäänrakennettu harjoitussuunnittelija, parannettu paikannus juoksujen tarkkaa seurantaa varten sekä uusi viidennen sukupolven sykemittari. Watch GT 3 käyttää urheilutoimintojen seurantaan Suomessa kehitettyä TruSport-algoritmia.

“Harjoittelun seurannan ohella TruSport-algoritmi määrittelee muun muassa yksilölliset, käyttäjän kuntoon perustuvat dynaamiset harjoittelualueet ja laskee harjoittelun aiheuttaman kuormituksen ja harjoitusvaikutuksen sekä reaaliaikaisen suorituskyvyn ja palautumisajan erilaisista harjoitustyypeistä. Harjoittelussa kulutetut kalorit lasketaan useiden käyttäjäkohtaisten tekijöiden perusteella ja TruSport-algoritmin ansiosta Watch GT 3 -kellot ovat mittaustarkkuudeltaan alan parhaimmistoa”, kertoo Huawein Principal Research Scientist tri Petri Wiklund.

Huawei Watch GT 3 on varustettu myös parannetulla SpO2-seurannalla, unen seurannalla sekä Bluetooth-puheluilla. Kello on yhteensopiva sekä Android- että iOS-laitteiden kanssa. Huawei Watch GT 3:ssa on tehokas akku, joka kestää jopa 14 päivää 46 mm:n mallissa ja jopa 7 päivää 42 mm:n mallissa, mikä tekee siitä luotettavan ja erittäin tehokkaan jokapäiväisen avustajan.

Huawei Watch GT 3 -laitesarjan värivaihtoehdot ja suositushinnat:

• Watch GT 3, 46 mm, metallinharmaa kello ja metalliranneke – 329 €
  • Watch GT 3, 46 mm, musta kello ja musta fluoroelastomeeriranneke – 279 €
  • Watch GT 3, 42 mm, kullansävyinen kello ja metalliranneke – 329 €
  • Watch GT 3, 42 mm, kullansävyinen kello ja valkoinen nahkaranneke – 279 €

Laitteiden ennakkomyynti alkaa tänään 29.11., ja kaikki 12.12. mennessä Watch GT 3 -kellon ostaneet saavat kaupan päälle langattomat FreeBuds 4i -kuulokkeet (suositushinta 99 €). Huawei Watch GT 3 -laitesarja saapuu laajasti kauppojen hyllyille 13.12. alkaen.

Johtava PR- ja viestintäpäällikkö