Huawein puettavat älylaitteet ovat nyt Strava-yhteensopivia

Huawein puettavat älylaitteet ovat nyt Strava-yhteensopivia

Huawei mahdollistaa nyt tietojen integroinnin Huawei Healthin ja kuntoilusovellus Stravan välillä. Sen ansiosta puettavan Huawei-laitteen omistajat voivat nyt viedä tietonsa Strava-tililleen ja hyödyntää sovelluksen monia aktiivisuuden seurannan ominaisuuksia ja yhteisön etuja.

Huawei Healthin kautta tallennetut tarkat liikunta- ja urheilutiedot sekä yksityiskohtaiset reittitiedot voidaan nyt siirtää saumattomasti käyttäjän Strava-tilille. Tämä tarkoittaa myös sitä, että Stravan käyttäjät voivat hyödyntää monia Huawein puettavien laitteiden ominaisuuksia, kuten pitkää akunkestoa, tarkkoja suorituskyvyn seurantatietoja johtavan TruSeen™-teknologian ansiosta sekä kaksikaistaista satelliittipaikannusta.

Toiminto on saatavilla kaikkialla Euroopassa, mukaan lukien Suomessa, ja se toimii kaikissa Huawein puettavissa laitteissa, mukaan lukien uusimmissa lippulaivatuotteissa Huawei Watch GT 3 Pro, Huawei GT Runner ja Huawei Watch D.

“Huawei Health on kuluttajille loistava alusta terveyden ja liikuntatietojen seuraamiseen. Myös Strava on valtavan suosittu erityisesti sen yhteisöllisyys- ja jakamisominaisuuksien ansiosta, joten olemmekin innoissamme voidessamme tarjota asiakkaillemme valinnanvaraa ja joustavuutta sekä esitellä Stravan käyttäjille Huawein puettavan teknologian monet edut. Olemme iloisia ottaessamme jälleen uuden askeleen eteen päin ja rakentaessamme vahvaa terveys- ja kuntoiluyhteisöä ympäri maailman”, Joonas Nurmela, Head of PR & Communications,sanoo.

Näin synkronoit Huawei Health -sovelluksen Stravan kanssa:

1. Kirjaudu Huawei Health -sovellukseen

2. Klikkaa kohtaa “Minä”

3. Vieritä alas ja valitse “Tietosuojan hallinta”

4. Valitse “Tietojen jakaminen ja valtuutus”

5. Klikkaa “Strava”

6. Paina “Connect with Strava”

7. Sinut ohjataan Stravan verkkosivuille, jossa sinun tulee syöttää Strava-tilisi tiedot ja kirjautua sisään

8. Salli Huawei Health -sovelluksen yhdistyä Strava-tiliisi klikkaamalla “Salli”

Katso video-ohjeet Huawei Healthin ja Stravan yhdistämiseen täältä.

Lisätietoja ja kaikki Huawein puettavat älylaitteet löydät Huawein sivuilta.

Head of PR and Communications

Lisätietoja Huawei Health -sovelluksesta

Huawei Health -sovellus tallentaa aktiivisuutesi yli 100 eri urheilulajissa aloittelijasta edistyneeseen tasoon. Halusitpa sitten aloittaa kuntoiluharrastuksen, seurata terveyttäsi tai hallita kätevästi puettavia älylaitteitasi, Huawei Health -sovellus on se, mitä etsit: täydellinen, integroitu terveys- ja kuntoilukumppanisi. Pidä tietosi yksityisinä tai jaa ne vain seurantatarkoituksiin, valinta on sinun. Sovellus on tehty turvalliseksi ja helppokäyttöiseksi, ja se hyödyntää uusinta terveys- ja urheiluteknologiaa. Huawei Health+ on tilauspohjainen valinta heille, jotka etsivät vieläkin kattavampaa alustaa.

Ajankohtaisia uutisia:
URL: https://consumer.huawei.com/en/mobileservices/appgallery/