Huawein innovatiivista tuotelanseerausta inspiroivat muoti ja luovuus

Huawein innovatiivista tuotelanseerausta inspiroivat muoti ja luovuus

Barcelona, 19. syyskuuta 2024 - Huawei Consumer Business Group (CBG) esitteli useita odotettuja muodikkaasti suunniteltuja puettavia tuotteita HUAWEI Innovative Product Launch -tapahtumassa Barcelonassa. Lanseerauksessa esiteltiin muun muassa HUAWEI WATCH GT 5 -sarja, HUAWEI WATCH D2 ja HUAWEI WATCH Ultimate Green. Puettavien laitteiden lisäksi julkistettiin myös HUAWEI MatePad Pro 12.2 ja HUAWEI MatePad 12 X -tabletit, jotka tarjoavat päivitetyn teknologian myötä paremman tuottavuuden ja saumattoman liitettävyyden.

HUAWEI WATCH GT 5 -sarja: muodin kärjessä

HUAWEI WATCH GT 5 -sarja on yksi ensimmäisistä Huawei-älykelloista, joissa on HUAWEI TruSense -järjestelmä. Kelloissa on integroitu päivitetyllä sensorilla ja parannetuilla algoritmeilla varustettu terveyden ja kuntoilun seurantateknologia, joka tuottaa entistä nopeampia, tarkempia ja kattavampia tuloksia.

HUAWEI WATCH GT 5 -sarjan suunnittelussa näkyy muodin edelläkävijyys ja ”Fashion Edge” -suunnittelufilosofia. Älykellossa on näyttävä, teräväreunainen muotoilu ja siitä on saatavilla sekä Pro- että Standard-versio. Pro-versio on valmistettu ilmailuteollisuuden käyttämästä titaaniseoksesta ja nanokristallisesta keraamisesta materiaalista, jotka tekevät siitä kestävämmän.

Uusi älykello tuo saataville myös Pro-tason urheiluominaisuudet. Golfaajille WATCH GT 5 Pro tarjoaa golfkenttätilan, johon sisältyy maailmanlaajuisesti yli 15 000 golfkenttäkarttaa[1]. Sukeltajille kello tuo vapaasukellustilan[2], joka tarjoaa kattavan ranteessa olevan seurannan sukellusaktiviteetteihin. HUAWEI WATCH GT 5 Pro sisältää myös ammattimaisia ominaisuuksia polkujuoksuun[3], kuten tuen segmentoituun navigointiin sekä 10 metrin korkeuskäyräkartan.

Älykelloissa on myös poikkeuksellinen akunkesto: jopa 14 päivää HUAWEI WATCH GT 5 46 mm ja GT 5 Pro 46 mm -laitteille ja jopa 7 päivää HUAWEI WATCH GT 5 41 mm ja GT 5 Pro 42 mm[4] -laitteille.

HUAWEIn puettavien tuotteiden lähettiläät: Pamela Reif ja Sir Mo Farah

HUAWEIn puettavien tuotteiden lähettiläät Sir Mo Farah ja Pamela Reifjakoivat lanseerauksessa asiantuntemustaan. Sir Mo Farah kertoi juoksemisesta sekä edistyneistä urheilutekniikoista, Pamela Reif puolestaan keskittyi kellosuunnitteluun ja sovellusten kuntokursseihin esitellen "Light Up Your Rings" -kokemusta.

Pamela Reif kertoi ihailevansa uutta kelloaan:

"HUAWEI Watch GT 5 Pro on enemmän kuin vain älykello; se on tyyli-ikoni, joka tekee käyttäjästään edelläkävijän. Lisäksi Huawei on tehnyt todella vaikuttavia parannuksia aktiivisuuden seurantaan, jotka kannustavat liikkumaan ja keräämään "Light Up Your Rings” -renkaita joka päivä!"

Sir Mo Farah kehui myös kellon ulkonäköä, mutta nosti erikseen esiin uusia juoksuominaisuuksia:

"Juoksijana välitän pienistä yksityiskohdista, jotka antavat minulle kilpailuetua. Parannettu Sunflower GPS on käänteentekevä ominaisuus ja täysin uusi juoksutekniikan analyysitoiminto tarjoaa kaikille juoksijoille tietoa siitä, miten he voivat parantaa jopa sekunneilla henkilökohtaisia ennätyksiään."

HUAWEI WATCH D 2: Maailman ensimmäinen älykello, jossa on NMPA:n ja MDR:n sertifioima ambulatorinen verenpaineen seuranta

HUAWEI WATCH D 2 -älykellon lanseeraus toi markkinoille uraauurtavan innovaation, sillä se on maailman ensimmäinen NMPA:n ja MDR:n sertifioima ranteeseen perustuva, ambulatorinen verenpaineenseurantalaite (ABPM)[5]. Tämä on merkittävä edistysaskel puettavassa teknologiassa ja ilmentää Huawein sitoumusta "Health Forward" -ohjelmaan.

Kello tarjoaa 24 tunnin tarkan verenpaineen mittauksen, ja siinä on HUAWEI TruSense -järjestelmä, joka nopeuttaa ja tarkentaa tuloksia.

Verenpaineteknologian osalta Huawei on panostanut innovaatioihin jo yli yhdeksän vuoden ajan, ja sillä on pitkäaikainen kumppanuus maailmanlaajuisten verenpaineasiantuntijoiden kanssa. Yhteistyössä ovat olleet mukana muun muassa professori Gregory Stergiou (President Elect International Society of Hypertension), sekä professori Wang Jiguang (Kiinan verenpaineliiton puheenjohtaja) sekä useita muita kumppaneita.

HUAWEI WATCH D 2:ssa on kevyt ja ohut muotoilu. Kellossa on erittäin kapea mekaaninen ilmatyyny ja suuri 1,82 tuuman näyttö. Se on leveydeltään vain noin 1/5 ja tilavuudeltaan 1/25 perinteisistä yläkaaren elektronisista verenpainemittareista, joten verenpainemittausten tekeminen on helppoa missä ja milloin tahansa.

Lisäksi yhdellä napautuksella käyttäjät voivat mitata jopa 9 kehon indikaattoria ja luoda oman Terveyskatsaus[6] -raportin.

HUAWEI WATCH Ultimate Green Edition: Seikkaile ilman rajoja

Päivityksenä viime vuoden julkaisuun HUAWEI WATCH Ultimate esittelee uudet Advanced Golf Course -ominaisuudet ja parannetun Expedition Mode -tilan sekä uuden vihreän värimallin, jossa yhdistyvät paradigmaa muuttavat teknologiat ja huippuluokan viimeistely "Adventure Forward" -hengessä.

Uudessa Green Edition -mallissa on ainutlaatuinen kaksivärinen, nanotekninen keraaminen kehys, jonka valmistaminen vaatii monimutkaisen prosessin. Valmistustapa mahdollistaa kellon ainutlaatuisen estetiikan, joka yhdistyy valkovihreäksi kokonaisuudeksi.

Täysin uusi edistynyt golfkenttätila[7] tarjoaa harrastajille tarkkaa analytiikkaa ja oivalluksia, kuten pelietäisyyden, lyöntietäisyyden, AI Caddien sekä paljon muuta. Uusi Expedition Route Import[8] -ominaisuus integroituu HUAWEI Health -sovellukseen, jolloin käyttäjät voivat tuoda myös omia reittejä kelloon.

Huawei on omistautunut auttamaan kuluttajia kehittämään terveellisiä elämäntapoja ja liikuntatottumuksia jatkamalla "Light Up Your Rings" -kampanjaa maailmanlaajuisesti. Aktiviteettirenkaita ja mitalipalkintojärjestelmää hyödyntämällä kampanja tarjoaa mukaansatempaavan kokemuksen, joka auttaa ihmisiä elämään terveellisempää elämää.

Lisäksi Huawein puettavat laitteet on aina suunniteltu yhteensopiviksi sekä Android- että iOS-älypuhelimien kanssa, jotta uusimmat terveysteknologian innovaatiot ja urheiluseurantaominaisuudet[9] olisivat entistä laajemman yleisön saatavilla.

HUAWEI MatePad Pro 12.2: Luomassa kauneutta

Uusin lippulaivatabletti, 12,2-tuumainen HUAWEI MatePad Pro, on suunniteltu tarjoamaan luovuuteen ja tuottavuuteen keskittyvä huipputasoinen käyttäjäkokemus.

Innovatiivisella Tandem OLED PaperMatte -näytöllä[10] varustettu 12,2-tuumainen HUAWEI MatePad Pro tarjoaa vaikuttavan 2000 nitsin[11] enimmäiskirkkauden aitoa katselukokemusta varten. Edistykselliset häikäisynesto- ja nanokokoiset heijastuksenestotekniikat takaavat ensiluokkaisen, paperin kaltaisen visuaalisen kokemuksen. Mukana tulee myös HUAWEI Glide Keyboard[12], jossa on 2-in-1-kynä sekä näppäimistön säilytys- ja latausrakenne.

Luovuuden innoittamiseksi tabletin GoPaint[13]-sovellus tarjoaa laajan valikoiman digitaalisia luomistyökaluja, mukaan lukien uraauurtavat Splatter- ja Fluid-siveltimet[14]. FangTian Painting Engine 2.0 tukee 8K-tasoista ultrasuurta kanvasta ja tarjoaa ammattilaistason työkalut taiteelliseen ilmaisuun.

HUAWEI MatePad 12 X: tyyli kohtaa luovuuden ja tuottavuuden

HUAWEI MatePad 12 X on kevyt lippulaivamalli, joka on suunniteltu nuoremmalle sukupolvelle. Se lisää tuottavuutta ja antaa trenditietoisten käyttäjien tavoitella unelmiaan laitteen tarjotessa miellyttävän käyttökokemuksen.

Uudessa tabletissa näkyy innovatiivinen Shimmery Pearlescent Sheen -teknologia, jossa pohjalla oleva metallinen valkoinen väri muuttuu valaistuksen mukaan. Täysmetallinen laiterunko ja integroitu saumaton muotoilu tekevät tabletista tyylikkään ja kestävän.

HUAWEI MatePad 12 X PaperMatte Editionissa on erittäin kirkas PaperMatte-näyttö[15], joka tarjoaa erinomaisen laadun katseluun, kirjoittamiseen ja kosketukseen tehden siitä ihanteellisen lukemiseen ja luovaan työhön.

Huawei lanseerasi 19. syyskuuta 2024 GoPaint Worldwide Creating Activity -kampanjan, jonka teemana on "Creative By Nature". Alkaen 31. joulukuuta 2024, maalauksen harrastajat ympäri maailman voivat jakaa ainutlaatuisia digitaalisia taideteoksiaan HUAWEI-yhteisöalustalla.

HUAWEI vahvistaa sitoutumisensa innovaatioon, muotiin ja luovuuteen

Huawei Consumer BG:n markkinointijohtaja Alex Huang korostaa brändin maailmanlaajuista vaikutusta ja jatkuvaa sitoutumista innovointiin. Huawei on sitoutunut yhdistämään huipputeknologian, muodin ja luovuuden tuotteisiinsa ja integroimaan ne saumattomasti kuluttajien jokapäiväiseen elämään. Brändi jatkaa kuluttajien innostamista kampanjoilla, kuten Light Up Your Rings ja GoPaint Worldwide Creating Activity.

"Tavoitteenamme on tuoda markkinoille innovatiivisia tuotteita, jotka tarjoavat kuluttajille ainutlaatuisen yhdistelmän muotia ja luovuutta", Alex sanoo ja jatkaa: "Inspiroimalla käyttäjiä Huawei pyrkii luomaan entistä verkottuneemman ja sydäntä lämmittävämmän maailman, jossa teknologia parantaa jokapäiväistä elämää ja tuo ihmiset yhä lähemmäs toisiaan."

Lisätietoja saatavuudesta

HUAWEI WATCH GT 5 on saatavilla Suomessa heti 19. syyskuuta alkaen ja HUAWEI WATCH D 2 tulee saataville Suomessa myöhemmin syksyn 2024 aikana. HUAWEI MatePad 12 X -tabletin saatavuustietoja Suomen markkinan osalta ei ole vielä vahvistettu.

Lisätietoja hinnoista ja saatavuudesta löydät osoitteesta: https://consumer.huawei.com/fi

[1]Tämä ominaisuus tulee saataville OTA-päivityksen kautta. Manner-Kiinan golfkenttien kartat ovat käytettävissä vain, kun Huawei Health -sovellus on kirjautunut sisään Manner-Kiinassa rekisteröidylle tilille. Saatavuus riippuu virallisista julkaisuista ja todellisista olosuhteista. Lisätietoja maastasi/alueestasi ja tuettujen kaupunkien luettelosta on osoitteessa https://consumer.huawei.com/en/support/content/en-us16014632/. Golfkenttien kartat ovat ladattavissa HUAWEI Health -sovelluksesta.

[2]Tuote täyttää sukellustarvikkeita koskevan EN13319 standardin ja tukee vapaasukelluksia jopa 40 metrin syvyydessä. Sitä voidaan käyttää matalan veden aktiviteeteissa, kuten uima-altaassa tai rannikolla. Kun olet käyttänyt laitetta vesiaktiviteeteissa, puhdista ja kuivaa se viipymättä, poista vesitahrat tuotteen pinnoilta ja kaikista rei'istä ja käytä laitteen tyhjennysominaisuutta välttääksesi negatiiviset vaikutukset laitteen suorituskykyyn.

Lisätietoja puettavien Huawei-laitteiden vedenkestävyydestä on osoitteessa: https://consumer.huawei.com/en/support/content/en-us15851428/.

Vedenkestävyys ei ole pysyvä, ja suorituskyky voi heikentyä päivittäisen kulumisen myötä. On suositeltavaa, että viet laitteesi säännöllisesti valtuutettuun Huawei-huoltokeskukseen tarkastusta ja huoltoa varten.

[3]Tämä ominaisuus tulee saataville OTA-päivityksen kautta. Saatavuus riippuu virallisista julkaisuista ja todellisista olosuhteista.

[4]Tiedot ovat peräisin Huawei-laboratorioista. Todellinen käyttö voi vaihdella tuote-erojen, käyttötapojen ja ympäristötekijöiden mukaan.

[5]Euroopan hypertensioseuran (ESH) ohjeiden mukaan verenpaineen vuorokausimittauksissa suositellaan 24 tunnin mittausta 15–30 minuutin välein, ja vähintään 70 % mittauksista tulee onnistua, sisältäen vähintään 20 päiväaikaista ja 7 yöaikaista mittausta. Tämän tuotteen käytön aikana saadut tiedot ovat vain viitteellisiä, eikä niitä tule käyttää lääketieteellisen tutkimuksen, diagnoosin tai hoidon perusteena.

[6]Health Glance -toimintoa ei ole tarkoitettu lääketieteelliseen käyttöön. Tulokset ovat vain viitteellisiä, eikä niitä tule käyttää lääketieteellisen tutkimuksen, diagnoosin tai hoidon perustana. Tätä ominaisuutta tuetaan vain tietyillä markkina-alueilla.

[7]Ominaisuus tulee saataville HUAWEI WATCH Ultimate Black- ja Blue-versioihin OTA-päivitysten kautta.

[8]Ominaisuus tulee saataville HUAWEI WATCH Ultimate Black- ja Blue-versioihin OTA-päivitysten kautta.

[9]Ominaisuuksien todellinen saatavuus voi vaihdella puhelimen mallin ja käyttöjärjestelmän mukaan.

[10]Näyttö mitataan 12 tuumaa diagonaalisesti. Todellinen näyttöalue voi olla ilmoitettua arvoa pienempi pyöristettyjen kulmien vuoksi. HUAWEI MatePad 12 X PaperMatte Edition on varustettu PaperMatte-näytöllä. HUAWEI MatePad 12 X on varustettu LCD-näytöllä. PaperMatte-näyttö on Huawein määrittelemä tabletin näyttö, joka muodostaa hajaheijastuksen valon ja auringonvalon vaikutuksen vähentämiseksi, jotta katselu olisi mukavampaa. Käyttökokemus voi vaihdella hieman käyttöolosuhteista ja ympäristöstä riippuen.

[11]Tiedot ovat peräisin Huawein laboratorioista. Näytön kirkkaus vaihtelee ympäristön mukaan. Todellinen suorituskyky voi vaihdella.

[12]HUAWEI Glide -näppäimistö saatetaan myydä erikseen.

[13]GoPaint-sovellusta tuetaan vain tietyillä tableteilla, joissa on HarmonyOS 4.0 tai uudempi käyttöjärjestelmä. Lisätietoja saat virallisista päivitystiedoista.

[14]Vain tietyt Huawein tabletit tukevat realistisia tekstuureja. Lisätietoja saat virallisesta tiedotteesta.

[15]Näyttö mitataan 12 tuumaa diagonaalisesti. Todellinen näyttöalue voi olla ilmoitettua arvoa pienempi pyöristettyjen kulmien vuoksi. HUAWEI MatePad 12 X PaperMatte Edition on varustettu PaperMatte-näytöllä. HUAWEI MatePad 12 X on varustettu LCD-näytöllä. PaperMatte-näyttö on Huawein määrittelemä tabletin näyttö, joka muodostaa hajaheijastuksen valon ja auringonvalon vaikutuksen vähentämiseksi, jotta katselu olisi mukavampaa. Käyttökokemus voi vaihdella hieman käyttöolosuhteista ja ympäristöstä riippuen.

Pippa Laukka: “Verenpaineen mittaus on itsestään huolehtimista”

HUAWEI WATCH D2 -älykello vie verenpaineen vuorokausiseurannan puettavaan teknologiaan

Huawein syyskuussa julkaisema täysin uusi HUAWEI WATCH D2 -älykello on nyt saatavilla Suomessa. Kyseessä on lääkinnällisesti sertifioitu ranteessa käytettävä uuden sukupolven ambulatorinen verenpaineenmittauslaite (ABPM),[1]jonka lanseeraus edustaa merkittävää edistysaskelta puettavassa teknologiassa ja osoittaa Huawein sitoutumisen Health Forward -terveysteknologiaan.