Huawein huipputason langattomat FreeBuds Pro 2 -kuulokkeet ovat nyt myynnissä Suomessa

Huawei FreeBuds Pro 2 -kuulokkeet mahdollistavat yksilöllisen ja laadukkaan kuuntelukokemuksen kotona ja tien päällä. Edistynyt melunvaimennusteknologia tuo rauhaa ja selkeyttä niin viihteeseen kuin puheluihinkin, ja kokonaisuuden viimeistelee pitkä akkukesto.

Huawein uuden sukupolven täysin langattomat kuulokkeet, FreeBuds Pro 2, ovat nyt saatavilla Suomessa. Huawei FreeBuds Pro 2 -kuulokkeet nojaavat yhtiön ääniteknologiaosaamiseen ja parantavat käyttäjien kuuntelukokemusta entisestään.

Korkealaatuista äänentoistoa ja alan johtavat melunvaimennustoiminnot

FreeBuds Pro 2 -kuulokkeissa on uniikki kaksoisäänentoistojärjestelmä, joka koordinoi älykkäästi kahta elementtiä, jotta ne toimisivat saumattomassa yhteistyössä. Kuulokkeissa on planaari kalvo ja nelimagneettinen dynaaminen bassoelementti, jotka mahdollistavat sekä kirkkaat ja tarkat korkeat äänet että iskevän bassontoiston.

Triple Adaptive EQ -teknologian ansiosta FreeBuds Pro 2 -kuulokkeet voivat automaattisesti ja reaaliajassa säätää äänentoistoa korvakäytävien rakenteen, käyttöasennon ja äänenvoimakkuuden perusteella. Tämä yhdistettynä korkearesoluutioiseen LDAC™-äänenkoodaustekniikkaan sekä kuulokkeille myönnettyihin Hi-Res Audio- ja HWA-sertifikaatteihin varmistaa, että kuuntelukokemus on optimoitu, henkilökohtainen ja huipputarkka. FreeBuds Pro 2 -kuulokkeet on suunniteltu ja äänentoisto hienosäädetty yhdessä Devialetin kanssa.

Kuuntelukokemusta turvaa myös FreeBuds Pro 2 -kuulokkeiden edistynyt aktiivinen melunvaimennus. Uutuuden kolmen mikrofonin melunvaimennusjärjestelmä nostaa vaimennuksen tehokkuutta jopa 15 %[1] edeltäjään verrattuna. FreeBuds Pro 2 osaa myös tunnistaa ulkoisen ääniympäristön ja valita sopivimman melunvaimennustilan sen perusteella. Toiminto kykenee vaimentamaan jopa moottorin voimakkaan jyrinän lentokoneessa, luoden rauhallisen matkustuskokemuksen[2].

Puhelujen selkeyttä taas parantaa Pure Voice -teknologia, joka yhdistää neljän mikrofonin järjestelmän Huawein omaan melunvaimennusalgoritmiin sekä uuteen tuulen vaikutuksen minimoivaan muotoiluun. FreeBuds Pro 2 -kuulokkeet kykenevätkin poimimaan tarkasti ihmisen äänen parantaen samalla melunvaimennusta, joten käyttäjät voivat nauttia selkeistä video- tai äänipuheluista sijainnistaan riippumatta[3].

Näppärät yhteydet ja massasta erottuvaa tehokkuutta

Huawei FreeBuds Pro 2 -kuulokkeet yhdistyvät saumattomasti kahteen laitteeseen samaan aikaan, mikä mahdollistaa yhteyden vaihdon automaattisesti puhelun tullessa. Audio Connection Centre[4] -keskuksesta käyttäjät voivat helposti tarkistaa 10 viimeisintä yhdistettyä laitetta, joten yhteyksiä on helppo vaihtaa myös suuremman laitejoukon välillä.

FreeBuds Pro 2 -kuulokkeet ovat pienet mutta tehokkaat, ja niissä on pitkäkestoinen akku. Melunvaimennuksen ollessa päällä toistoaika on jopa 4 tuntia, ja latauskotelo nostaa tämän ajan jopa 18 tuntiin. Mikäli melunvaimennus kytketään pois päältä, kuulokkeiden toistoaika on jopa 6,5 tuntia ja kotelon kanssa yhteensä jopa 30 tuntia[5]. Lisäksi IP54-roiskesuojaus[6] takaa, ettei FreeBuds Pro 2 säikähdä heti sateesta tai hiestä.

Hinta ja saatavuus

Huawei FreeBuds Pro 2 -kuulokkeet ovat nyt myynnissä Suomessa suositushintaan 199 €. Tuote on saatavilla kolmena värivaihtoehtona: keraaminen valkoinen, huurteinen hopea ja hopeansininen.

Lisätietoa Huawein uusimmista kuulokkeista osoitteessa https://consumer.huawei.com/fi/headphones/

[1] HUAWEI FreeBuds Pro 2 nostaa keskimääräistä ANC-syvyyttä 15 % verrattuna HUAWEI FreeBuds Prohon. Tiedot peräisin Huawei-laboratorioista.

[2] Eksklusiivinen lentokoneille tarkoitettu melunvaimennuskäyrä on tuettuna vain Huawei-puhelimilla, joissa on EMUI 12 tai uudempi käyttöliittymäversio sekä Audio Accessory Manager päivitettynä versioon 12.0.0.140 tai uudempaan. Kun puhelin asetetaan lentotilaan, kuulokkeet tunnistavat automaattisesti matkustamon taustamelun Intelligent Dynamic ANC 2.0 -järjestelmällä.

[3] Tämä toiminto vähentää ympäristön melua ja mahdollistaa kristallinkirkkaan äänen toiselle osapuolelle puheluissa. Todellinen puhelukokemus voi vaihdella riippuen käyttötavoista, ympäristötekijöistä ja yksittäisistä sovelluseroista.

[4] Saatavilla vain laitteilla, joissa on viimeisimpään versioon päivitetty Huawei AI Life -sovellus. Huawei AI Life -sovelluksen iOS-versio ei väliaikaisesti tue tätä toimintoa.

[5] Akkukesto- ja lataustiedot ovat peräisin Huawein laboratoriotesteistä. Testien aikana AAC-muotoista ääntä soitettiin 50 % äänenvoimakkuudella ja ANC pois kytkettynä. Muissa toiminnoissa käytettiin oletusasetuksia. Varsinaiset tulokset voivat vaihdella riippuen äänenvoimakkuudesta, äänilähteestä, ympäristön häiriöistä, tuoteominaisuuksista ja käyttötavoista.

[6] IP54-luokituksen pöly- ja vesitiiveys pätee vain itse kuulokkeisiin, ei latauskoteloon. Tämä tuote on roiske-, pöly- ja vesitiivis normaaleissa olosuhteissa. Tuote testattiin hallituissa laboratorio-olosuhteissa ja sille myönnettiin IP54-luokitus IEC-standardin 60529 mukaisesti. Roiske-, pöly- ja vesitiiviys ei ole pysyvä, ja sen tehokkuus voi heikentyä päivittäisen käytön ja kulumisen seurauksena. Vältä laitteen latausta kosteissa olosuhteissa. Takuu ei korvaa kosteusvaurioita.