Huawei Watch D myyntiin tänään – Mullistava älykello, jolla verenpaineen mittaaminen onnistuu missä tahansa

Huawein Watch D -älykellon myynti alkaa Suomessa tänään. Watch D on ensimmäinen CE-sertifioitu älykello, joka on varustettu EKG-seurannalla ja verenpaineen mittauksella.

Huawei Watch D -älykellon myynti alkaa Suomessa tänään. Watch D tuo ihmisten ranteisiin aivan uudenlaisia mahdollisuuksia seurata terveyttään, sillä EKG-mittauksen ohella nyt myös verenpaineen mittaus onnistuu kellon avulla missä tahansa. Huawei Watch D on kuluttajien ykkösvalinta jokapäiväiseen terveyden seurantaan ja hyvinvoinnista huolehtimiseen.

Hyvinvointivalmentaja ranteessa

Verenpaineen mittauksen ja EKG-seurannan lisäksi Huawei Watch D:ssä on runsas valikoima hyvinvointia tukevia ominaisuuksia, kuten tieteeseen perustuva unenseuranta, koko päivän SpO2-seuranta, ihon lämpötilan tunnistus sekä stressinseuranta , ja kellossa on valittavana yli 70 harjoitustilaa.

Monipuolisten ominaisuuksien lisäksi Watch D:n käyttäjät pääsevät nauttimaan Huawei Health -sovelluksesta ja sen uudistuneista jako-ominaisuuksista. Huawei Health -sovelluksen harjoitustiedot on nyt mahdollista jakaa huippusuositussa Strava-kuntoilusovelluksessa. Kun käyttäjä on aktivoinut datan jakamisen sovellusten välillä, hän voi katsella Huawei-älykellonsa keräämiä tietoja Stravan verkkosivujen kautta.

Ammattilaistason EKG-ominaisuudet ymmärtävät sydäntäsi

Huawei Watch D on varustettu suorituskykyisellä EKG-sensorimoduulilla, joka seuraa käyttäjän EKG-tietoja ja tuottaa reaaliaikaisia raportteja niiden pohjalta. Lisäksi Huawei Watch D muistuttaa käyttäjää suorittamaan EKG-mittauksen, jos laite havaitsee normaalista poikkeavaa sydämen toimintaa.

Innovatiivinen teknologia tarkan verenpaineen mittauksen takana

Perinteisesti älykellojen verenpaineen mittaustarkkuuteen on vaikuttanut suuresti laitteen kiinnityskohta ja -tiukkuus. Huawei Watch D:n tarkan paineanturin, paineenhallintapiirin sekä matalan virtauksen ilmatien ansiosta laite yltää verenpainemittauksessa jopa ±3 mmHg:n virhemarginaaliin ja mahdollistaa luotettavan verenpaineen mittauksen missä ja milloin tahansa.

Älykkäässä tilassa Huawei Watch D:n akunkesto on 7 päivää, joten kellon monipuolisista ominaisuuksista voi nauttia pitkään ilman jatkuvan lataamisen tarvetta.

Huawei Watch D -älykello on nyt myynnissä Suomessa suositushintaan 449 €.

Lisätietoa Huawei Watch D -älykellosta:

Head of PR and Communications

Kuva- ja materiaalipyynnöt, tuotelainat:

Niko Haikala, OSG Viestintä
Account Manager