Tiedote -

Autovuokraamo Hertzin asiakkailla on nyt mahdollista maksaa autonvuokraus myös etukäteen

Hertzin tarjonta on kasvanut uusilla etukäteen maksettavilla tuotteilla

Toimipisteessä maksettavan palvelun lisäksi Hertz tarjoaa asiakkailleen mahdollisuuden maksaa autonvuokraus etukäteen. Perinteisien autonvuokrauspalvelujen ohella, Hertz tarjoaa kaikkiin henkilöautoihin ja eripituisiin vuokrauksiin etukäteen maksettavia tuotteita. Tuotteet ovat esitelty kätevästi rinnakkain. - Haluamme tarjota asiakkaillemme lisää valinnanvaraa kotimaan ja ulkomaan vuokrauksiin, markkinointipäällikkö Jaakko Haikonen Hertz Autovuokraamosta kertoo.

Etukäteen maksettava vuokraus on hinnaltaan edullisempi ja kotimaan vuokrauksista kertyy myös Bonusta S-Etukortilla. - Kun maksaa vuokrauksen etukäteen, voi autovuokrauskustannuksissa säästää yllättävän paljon. Pystymme tarjoamaan auton etukäteen maksettuna edullisemmin, tuotteen ollessa peruutusehdoiltaan erilainen. Toisaalta, mikäli varaus joudutaan peruuttamaan, on Hertzin etukäteen maksetun vuokrauksen vuokrauskulut suurelta osin mahdollista saada takaisin. Näin mikäli varauksen peruuttaa ajoissa, Haikonen summaa.

Etukäteen maksettavan autonvuokrauksen pystyy varaamaan Hertzin web sivuilta ja Hertz Varauspalvelusta 0200 11 22 33 (0,75 EUR/min+pvm/mpm).

Lisätiedot: Jaakko Haikonen 020 555 2210, jaakko.haikonen@hertz.fi

Hertz, maailman suurin autovuokraamo on ollut mukana lukemattomilla matkoilla jo yli 90 vuoden ajan ja tänä päivänä Hertz palvelee kuudella mantereella yli 8000 toimipisteessä. Yli 70 toimipisteen palveluverkoston kautta saa Hertz -auton käyttöön joustavasti mistä päin Suomea tahansa. Ajamisen ei pelkästään tarvitse tarkoittaa ajoneuvon kuljettamista päämäärään. Me Hertzillä haluamme, että asiakkaamme tuntevat itsensä kuljetetuksi. Toivotamme kaikki nykyiset ja uudet asiakkaamme tervetulleeksi nauttimaan mukavammista matkoista. Hertz, mukavammin matkalla.

• Autot ja liikenne

• autonvuokraus