AXOR Montreux uutuudet ensiesittelyssä Stockholm Furniture Fair -messuilla 7.-11.2.2017

AXOR Montreux uutuudet ensiesittelyssä Tukholman messuilla 7.-11.2.2017

Helmikuun 7.–11. päivä kuluvaa vuotta on pohjoismaissa ainutlaatuinen mahdollisuus nähdä saksalaisen hana- ja suihkuvalmistaja Hansgrohen design-brändi AXORin uutuustuotteita ensimmäisten joukossa Stockholm Furniture Fair -messuilla. Tukholmassa järjestettävät messut ovat maailman suurin skandinaavisen huonekalu- ja valaistusmuotoilun areena. Messuilla on nähtävillä AXORin uusimpia pesuallashanoja, keittiöhanoja ja suihkuja. Nähtävillä on myös AXORin erikoisvärisiä tuotteita, joita löytyy 15 eri standardiväriä messingistä, punakultaan ja mustaan kromiin.

AXOR osaston (A43:12) uutuudet:

AXOR Montreux uutuudet

Nämä pesuallashanat, keittiöhanat sekä suihkut vievät meidät 1900-luvun alun ja Geneva-järven perinteisten kylpylöiden tunnelmiin. Uudet tuotteet ovat ikonista AXOR Montreux -mallistoa täydentäviä. Malliston klassiset ristikahvalliset kaksiotepesuallas-hanat ovat nyt saaneet rinnalleen yksiotepesuallashanoja vipukahvalla sekä ensimmäistä kertaa myös keittiöhanoja.

AXOR erikoisvärit

AXOR-tuotteet on saatavilla useissa erikoisväreissä niin kiiltävänä tai mattana tavallisen kromin lisäksi. Messingin, punakullan tai vaikkapa mustan kromin värisillä hanoilla ja tarvikkeilla luot kylpyhuoneisiin ja keittiöihin todella yksilöllisen ilmeen. Messuilla pääset tutustumaan kaikkiin 15 standardierikoisväriin.

AXOR One

AXOR One suihkunohjaustermostaatit yhdistävät toiminnallisuuden ja designin suihkutiloissa minimalistisella tavalla. Barber & Osgerbyn kanssa yhteistyössä muotoilluissa termostaateissa kaikki toiminnot on integroitu yhteen elementtiin: suihkujen avaus ja sulkeminen, veden voimakkuuden ja lämpötilan säätö.

Tavataan messuilla!

Messut ovat avoinna ammattilaisille tiistaista perjantaihin klo 9-18 ja lauantaina 11. pv klo 10–17 myös kuluttajille. Messut järjestetään Tukholman Stockholmsmässanissa osoitteessa Mässvägen 1, Älvsjö. AXOR osasto sijaitsee A-hallissa paikalla A43:12.

AXOR

on saksalaisen hana- ja suihkuvalmistaja Hansgrohe Groupin luksusbrändi.

Olemme globaaleja tiennäyttäjiä avantgardististen, huipputeknologialla varustettujen designhanojen ja suihkujen luomisessa. Upeiden mallistojen muotoilu on viimeistelty huippuunsa yhteistyössä kansainvälisesti tunnettujen designereiden kanssa. Vaativille ja estetiikkaa arvostaville asiakkaille, jotka etsivät inspiraatiota kylpyhuoneisiin ja keittiöihin ilman kompromisseja.

Form follows perfection. AXOR.