Ei enää jätettä!

Käytämme paljon rahaa ruokaan, mutta tutkimusten mukaan heitämme ruoasta neljänneksen pois. Ajattele, jos luonasi oleva vieras ei joka neljäs päivä vierailunsa aikana lainkaan koskisi tarjoamaasi ruokaan. Roskiin heitetään 63 kg ruokaa henkilöä kohden vuodessa. Viisihenkinen perhe tuhlaa siis vuodessa 315 kg ruokaa.

Huolehdi ruoastasi - säästä rahaa ja suojele ympäristöä!

Gorenjen uusi kylmälaitteiden sukupolvi tukee parempia ravitsemustottumuksia ja terveellistä säilyttämistä. Uusissa jäähdytysjärjestelmissä ympäristöystävällisyys yhdistyy kekseliääseen muotoiluun mahdollistaen ruoan säilymisen hyvässä kunnossa mahdollisimman pitkään. Nerokkaat ominaisuudet, kuten MultiFlow 360°, yhdistettynä IonAir- ja AdaptTech-toimintoihin säätelevät varovaisesti sisäosan ilmastoa luoden ihanteelliset olosuhteet kaikentyyppisten ruokien säilyttämiselle - pitäen ne samalla tuoreina, rapeina ja terveellisinä.

www.gorenje.fi

• Gastronomia

• ionair
  • kodinkoneet
  • kylmälaitteiden
  • iongeneration

Gorenjen uusissa jääkaapeissa ruoka säilyy tuoreena pitkään

Gorenje on yhdistänyt ympäristöystävällisen teknologian ja innovatiivisen designin uuden sukupolven jääkaappeihin ja pakastimiin. Gorenjen uudessa jääkaappimallistossa ainutlaatuinen mikro-ilmasto jääkaapin sisällä pidentää ruuan elinikää. Ruoka säilyy tuoreempana, maukkaampana ja ravinnerikkaampana, mikä vähentää myös pois heitettävän ruuan määrää.

Jääkaappi ja pakastin vieri vieressä – täydellinen ratkaisu suurelle perheelle

Tuttu tilanne suurissa perheissä: saavut kotiin monien ostoskassien kanssa ja huomaat, ettei pakastimessa tai jääkaapissa ole riittävästi säilytystilaa. On harmillista, ettei tila riitä monen päivän ruokaostoksille, ruoantähteet sisältäville suurille astioille tai 2 litran limsapulloille lasten syntymäpäiväjuhlien aikana.