Tervetuloa Jyväskylään Goodyearin uusien tuotteiden lanseeraustilaisuuteen 8.9

AGENDA:

• Uusien renkaiden tuote-esittely:

– LHT II (Kaukoliikenteeseen tarkoitettu uusi trailerirengas)

– MSS II/ MSD II (Sekalaiseen ajoon tarkoitetut uudet renkaat)

– WTT (Uusi talvirengas traileriin)

– Fulda Winterforce ja Winter control (Fuldan uudet talvirenkaat)

• Lounas

• Karting

– Kuka on voittaja....

”Nopeat syövät hitaat”

Noin 40 nopeinta mahtuu mukaan ilmoittautumisjärjestyksessä

Tilaisuus pidetään Jyväskylässä keskiviikkona 8.9.2010 klo 10.00-16.00

Osoite: Jyväskylä Karting Center

Uno Savolan Katu 8

40100 Jyväskylä

Ilmoittautuminen 30. elokuuta mennessä Linda Brandeliukselle

Puh: +46 8 466 2007

Email : linda_brandelius@goodyear.com

Aiheet

Goodyear kuuluu maailman suurimpien rengasvalmistajien joukkoon. Yrityksellä on 60 tehdasta 25 maassa, markkinointiyhtiöitä kaikkialla maailmassa ja noin 71 000 työntekijää, joista 17 000 Euroopassa. Yrityksen pääkonttori sijaitsee Yhdysvalloissa Ohion Akronissa. Goodyearin tuotekehitys on näyttänyt suuntaa koko autoteollisuudelle yli 100 vuoden ajan.

Goodyear tarjoaa yli 400 erilaista rengasmallia 55 kokovaihtoehtona hyötyajoneuvoille, linja-autoille ja kuorma-autoille. Liikennöitsijöille tarkoitettu kattava Goodyearin palvelukokonaisuus on saanut nimekseen Fleet First. Se koostuu TruckForce-palveluverkostosta, ServiceLine 24h –tiepalvelusta ja FleetOnlineSolutions-ratkaisuista, sekä innovatiivisista Next Tread ja Tread Max -uudelleenpinnoituksista.

Goodyear Dunlop Nordic on kahdeksassa Pohjoismaassa ja Baltian maassa toimiva liiketoimintayksikkö. Pääkonttori sijaitsee Tukholmassa. Yrityksellä on noin 150 työntekijää. Se testaa tietyt tuotteensa Pohjois-Suomessa ja Ruotsissa.

Goodyearista ja sen tuotteista on lisätietoja osoitteessa www.goodyear.fi.

Lehdistön yhteyshenkilö Group Communications Manager Nordic +46 70 203 30 23

Johtaja rengasalan innovaatioissa

Goodyear on yksi maailman suurimmista rengasvalmistajista. Goodyearillä on noin 71 000 työntekijää ja se valmistaa tuotteita 55 tuotantolaitoksessa 22 maassa ympäri maailmaa. Yrityksen kahdessa innovaatiokeskuksessa Akronissa Ohion osavaltiossa Yhdysvalloissa ja Colmar-Bergissä Luxemburgissa pyritään kehittämään huippuluokan tuotteita ja palveluita, jotka määrittävät alan teknologia- ja suorituskykystandardeja. Lisätietoja Goodyearista ja sen tuotteista on osoitteessa www.goodyear.com/corporate.