Goodyear Eagle F1 Asymmetric 2 SUV

Maserati Levante valitsee Goodyear Eagle F1 -sarjan teknologian

Goodyear voi ylpeänä ilmoittaa, että Maserati on valinnut erityisesti katumaastureille kehitetyn Goodyear Eagle F1 Asymmetric 2 SUV -renkaan alkuperäisvarusteeksi uuteen Maserati Levanteen.

Maseratin ja Goodyearin tiivis yhteistyö jatkuu ja tarkoituksena on kehittää suorituskykyisiä high performance -renkaita, jotka pystyvät vastaamaan näiden ylellisten ja urheilullisten katumaastureiden käsittelyn ja turvallisuuden vaatimuksiin.

Goodyear Eagle F1 Asymmetric 2 SUV on erityisesti erinomaisen pidon tuottavaksi suunniteltu rengas, jonka ActiveBraking -teknologian ansiosta jarrutusmatkat ovat lyhyet sekä märillä, että kuivilla teillä. Tämä rengas parantaa auton hallittavuutta, minkä ansiosta kuljettaja voi nauttia ylellisestä ajokokemuksesta. Kulutuspinnan silika-seos, takaa pidon ja käsittelyn, nopean vasteen kaarreajossa ja polttoainetehokkuuden.

Maserati Levanteen on tyyppihyväksytty kaksi Goodyear Eagle F1 Asymmetric 2 SUV:n kokoa: 265/45 R20 108Y XL ja 265/50 R19 110 Y XL. Näissä renkaissa on MGT -merkintä, joka osoittaa, että Maserati on tyyppihyväksynyt ne alkuperäisvarusteeksi.

"Olemme ylpeitä voidessamme ilmoittaa, että Maseratin kaltainen arvostettu brändi on valinnut Goodyear Eagle F1 Asymmetric 2 SUV:n alkuperäisvarusteeksi uuteen Levanteen," kommentoi EMEA-alueen OE-kuluttajarengasyksikön johtaja Nick Harley. "Tämä rengas sopii erityisen hyvin yhteen katumaasturin seikkailunhaluisen sielun kanssa ja renkaan huipputeknologian ansiosta Maserati-kuljettajat saavat kaiken irti ylellisestä ajokokemuksestaan. He voivat nauttia matkasta täysin siemauksin."

Kategoriat

Goodyear Dunlop Nordic, jonka pääkonttori on Tukholmassa, on Baltian maissa ja Pohjoismaissa kahdeksaa maata edustava liiketoimintayksikkö. Goodyear Dunlop Nordicilla on noin 140 työntekijää, ja osa tuotetesteistä suoritetaan Suomen ja Ruotsin pohjoisosissa. Goodyear Dunlop Nordicin tuotemerkkeihin kuuluvat Goodyear, Dunlop, Fulda, Sava, Kelly ja Debica. Goodyear on yksi maailman suurimmista rengasvalmistajista. Yrityksen palveluksessa on noin 66 000 työntekijää, ja se valmistaa tuotteita yli 49 tuotantolaitoksessa 20 maassa ympäri maailmaa. Dunlop on yksi maailman johtavista korkean suorituskyvyn renkaiden valmistajista. Yrityksellä on menestyksekäs historia moottoriurheilussa ja se hyödyntääkin kilparenkaiden innovatiivisia teknologioita henkilöauton renkaiden kehittelyssä.

Lehdistön yhteyshenkilö Group Communications Manager Nordic +46 70 203 30 23

Johtaja rengasalan innovaatioissa

Goodyear on yksi maailman suurimmista rengasvalmistajista. Goodyearillä on noin 71 000 työntekijää ja se valmistaa tuotteita 55 tuotantolaitoksessa 22 maassa ympäri maailmaa. Yrityksen kahdessa innovaatiokeskuksessa Akronissa Ohion osavaltiossa Yhdysvalloissa ja Colmar-Bergissä Luxemburgissa pyritään kehittämään huippuluokan tuotteita ja palveluita, jotka määrittävät alan teknologia- ja suorituskykystandardeja. Lisätietoja Goodyearista ja sen tuotteista on osoitteessa www.goodyear.com/corporate.