Ohita
Goodyear esittelee kuljetusliikkeiden kokonaiskäyttökustannuksia alentavan tilauspohjaisen renkaat palveluna -ratkaisun

Tiedote -

Goodyearin uudella ratkaisulla suuret kuljetusliikkeet Yhdysvalloissa ja Euroopassa ovat onnistuneet alentamaan kustannuksiaan ja vähentämään ajoneuvorikkoja

Goodyear Tire & Rubber Company on ilmoittanut tänään lanseeraavansa huolettoman, renkaat palveluna -ratkaisun. Se yhdistää yhtiön premium-renkaat, todistetun ennakointiosaamisen ja alan johtavan palvelukattavuuden yhteen, tilauspohjaiseen ratkaisuun. Sen perustana on yhtiön Total Mobility -ohjelma, jolla Goodyear hoitaa kokonaisrengaspalvelua asiakkaidensa puolesta.

Goodyearin renkaat palveluna -ratkaisu on saatavilla kuljetusliikkeille ja jakelukuljetusyrityksille Yhdysvalloissa ja Euroopassa. Tämän tilauspohjaisen ratkaisun kautta renkaiden hallinta voidaan ulkoistaa, mikä auttaa säästämään aikaa ja kokonaiskäyttökustannuksista. Ratkaisu on suunniteltu muun muassa parantamaan käyttöastetta sekä vähentämään ajoneuvorikkoja ja polttoaineen kulutusta.

Viimeaikaisissa piloteissa renkaat palveluna -ratkaisu on auttanut yhdysvaltalaista jakelukuljetusyritystä alentamaan kokonaiskäyttökustannuksia, vähentämään ajoneuvorikkoja lähes 80 % ja vähentämään asiakkaan omistamaa rengasvarastoa 100 %. Vastaavasti Goodyearin uusi ratkaisu on auttanut erästä eurooppalaista kuljetusliikettä vähentämään ajoneuvorikkoja lähes 50 % ja polttoaineen kulutusta neljä prosenttia edellisvuoteen verrattuna.

”Goodyearin renkaat palveluna -ratkaisu on Total Mobility -ratkaisustamme kehitetty tuote, joka tuo uuden ratkaisun asiakkaille, jotka tarvitsevat renkaiden hallinnan kokonaisratkaisuna. Sen kautta asiakas saa Goodyearin tuotteet, palvelut ja ratkaisut yhdellä kattavalla, huolettomalla tilauksella”, sanoo Goodyearin Tires-as-a-Service -yksikön varatoimitusjohtaja Gregory Boucharlat. ”Olemme jo osoittaneet, että tämä ratkaisu antaa kalustopäälliköille potentiaalista arvoa, ja odotamme innolla sen laajentamista uusille asiakkaille.”

Käytön perusteella maksettavan tilauksen tärkeimpiä ominaisuuksia ovat muun muassa seuraavat:

• Goodyearin premium-renkaat, joiden rengasälyteknologialla saadaan ennakoivaa tietoa
  • renkaiden jatkuva, 24/7-valvonta ja tietojen keräys jokaisesta renkaasta
  • ennakoiva hälytyshallinta ja palveluiden koordinointi
  • Halo® Tire Inflator, automaattinen renkaiden täyttöjärjestelmä, jossa on oma virtalähde, asennettuna soveltuviin pyörän napoihin (yksinoikeussopimuksella Aperia Technologies -yhtiön kanssa)
  • huoltoteknikko saatavilla paikan päälle mihin tahansa Goodyearin palveluverkoston kautta

Voit lukea lisää ja ottaa yhteyttä myyntiedustajaan osoitteessa www.goodyeartrucktires.com (USA) tai www.goodyear.eu/en_gb/truck (EU).

Tietoja Goodyearista
Goodyear on yksi maailman suurimmista rengasvalmistajista. Goodyearillä on noin 71 000 työntekijää ja se valmistaa tuotteita 55 tuotantolaitoksessa 22 maassa ympäri maailmaa. Yrityksen kahdessa innovaatiokeskuksessa Akronissa Ohion osavaltiossa Yhdysvalloissa ja Colmar-Bergissä Luxemburgissa pyritään kehittämään huippuluokan tuotteita ja palveluita, jotka määrittävät alan teknologia- ja suorituskykystandardeja. Lisätietoja Goodyearista ja sen tuotteista on osoitteessa www.goodyear.com/corporate.

Lehdistön yhteyshenkilö Group Communications Manager Nordic +46 70 203 30 23

Johtaja rengasalan innovaatioissa