Dunlop Sportmax Qualifier (H-nopeusluokka)

Dunlop Sportmax Qualifier (H-nopeusluokka)

Nuorille kuljettajille, jotka vaativat kilpatason laatua edulliseen hintaan, vastaus on uusi H-nopeusluokan Dunlop Sportmax Qualifier -rengassarja.

Kun aloitat moottoripyöräilyn, on tärkeää, että käytät parhaita mahdollisia varusteita, joihin sinulla on myös varaa. Moottoripyörän jälkeen paras sijoitus, jonka voit tehdä on renkaat. Ne ovat ensimmäinen ja tärkein linkki sinun ja tien välillä.

Dunlopin uusi Sportmax Qualifier -rengas on suunniteltu erityisesti nuorille kuljettajille, jotka haluavat itselleen kilpatason renkaat kohtuuhintaan.

Qualifier -renkaissa käytetään GP Racer D211 (Dunlopin erittäin suorituskykyinen ratarengas) -renkaista peräisin olevaa seostekniikkaa, joissa yhdistyvät lähes ratarenkaan suorituskyky ja uskomattoman edullinen hinta.

Tämä on ensimmäinen rengas, jossa kilpaseosominaisuudet ovat innokkaiden nuorten ajajien saatavilla. Qualifier-renkaita on saatavana 125-kuutioisille sopivana 17-tuuman versiona H-nopeusluokan kokoina (nopeus enintään 210 km/h). Qualifier renkaan kilpaseos takaa maksimaalisen pidon, säilyttäen samalla erinomaisen kulutuskestävyyden.

”Olemme jo kauan halunneet tuoda markkinoille uuden rengasmallin, joka on suunnattu nimenomaan yhä kasvavalle määrälle nuoria kuljettajia, jotka ajavat viikonloppuisin pienemmillä urheilupyörillä rata-ajoa,” sanoo Sharon Antonaros Dunlop Europen markkinointijohtaja. “Nuoret kuljettajat tarvitsevat kohtuullisen hintaluokan rengassarjan, joka tarjoaa heille pitoa ja turvallisuutta maantieajossa ja tehokkaan suorituskyvyn rata-ajossa.”

Jos olet nuori kuljettaja, joka kaipaa kilpatason renkaan pitoa, luotettavuutta rajojen löytämisessä ja kohtuullista hintaa, silloin renkaidesi on oltava uudet Dunlop Sportmax Qualifier H-nopeusluokan renkaat. Ne ovat jo saatavilla kaikkialla Euroopassa.

110/70 R 17 54H TL

120/60 R 17 55H TL

120/70 R 17 58H TL

150/60 R 17 66H TL

160/60 R 17 69H TL

Kategoriat

Goodyear Dunlop Nordic, jonka pääkonttori on Tukholmassa, on Baltian maissa ja Pohjoismaissa kahdeksaa maata edustava liiketoimintayksikkö. Goodyear Dunlop Nordicilla on noin 140 työntekijää, ja osa tuotetesteistä suoritetaan Suomen ja Ruotsin pohjoisosissa. Goodyear Dunlop Nordicin tuotemerkkeihin kuuluvat Goodyear, Dunlop, Fulda, Sava, Kelly ja Debica. Goodyear on yksi maailman suurimmista rengasvalmistajista. Yrityksen palveluksessa on noin 75 000 työntekijää, ja se valmistaa tuotteita yli 60 tuotantolaitoksessa 25 maassa ympäri maailmaa. Dunlop on yksi maailman johtavista korkean suorituskyvyn renkaiden valmistajista. Yrityksellä on menestyksekäs historia moottoriurheilussa ja se hyödyntääkin kilparenkaiden innovatiivisia teknologioita henkilöauton renkaiden kehittelyssä.

Lehdistön yhteyshenkilö Group Communications Manager Nordic +46 70 203 30 23

Johtaja rengasalan innovaatioissa

Goodyear on yksi maailman suurimmista rengasvalmistajista. Goodyearillä on noin 71 000 työntekijää ja se valmistaa tuotteita 55 tuotantolaitoksessa 22 maassa ympäri maailmaa. Yrityksen kahdessa innovaatiokeskuksessa Akronissa Ohion osavaltiossa Yhdysvalloissa ja Colmar-Bergissä Luxemburgissa pyritään kehittämään huippuluokan tuotteita ja palveluita, jotka määrittävät alan teknologia- ja suorituskykystandardeja. Lisätietoja Goodyearista ja sen tuotteista on osoitteessa www.goodyear.com/corporate.