Anna Granö aloittaa GlobalConnect-konsernin uutena B2B-myyntijohtajana

Anna Granö aloittaa GlobalConnect-konsernin uutena B2B-myyntijohtajana

Johtava pohjoismainen digitaalisen infrastruktuurin ja tietoliikenneyhteyksien tarjoaja GlobalConnect on nimittänyt Anna Gränon konsernin uudeksi B2B-myyntijohtajaksi. Granö on toiminut aiemmin Hewlett Packard Enterprisen myyntijohtajana.

Anna Granö aloittaa uudessa tehtävässään GlobalConnectilla tammikuussa 2024 ja hän toimii myös johtoryhmän jäsenenä. Hänellä on vahva tausta B2B-myynnin johtotehtävistä esimerkiksi IBM:ltä, Microsoftilta ja Hewlett Packard Enterpriselta. Granö on koulutukseltaan tuotantotekniikan diplomi-insinööri ja hän on Ruotsin tekoälykeskuksen johtoryhmän jäsen.

“Annalla on vakuuttava, yli 20 vuoden kokemus kestävän kasvun tuottamisesta teknologia-alalla. Hänen työkokemuksensa ja asiakaskeskeinen lähestymistapansa tuovat organisaatioomme vahvaa myyntiosaamista, josta olen iloinen erityisesti asiakkaidemme näkökulmasta”, sanoo GlobalConnectin toimitusjohtaja Martin Lippert.

GlobalConnectilla Granö keskittyy lisäämään ja vahvistamaan yritysten ja organisaatioiden ymmärrystä kaikesta siitä, mitä digitaalinen infrastruktuuri voi mahdollistaa näille jo nyt sekä tulevaisuudessa.

“Olen innoissani päästessäni osaksi GlobalConnectin innovatiivista tiimiä, jossa kaikki ovat sitoutuneita muutoksen tekemiseen. GlobalConnectilla haluamme kuunnella aktiivisesti asiakkaitamme ja haastaa markkinoita, jotta pystymme tuomaan tarvittavia ratkaisuja asiakkaillemme nopeasti. Datan hyödyntäminen jatkaa räjähdysmäistä kasvuaan ja meillä GlobalConnectilla on paljon mahdollisuuksia ja ratkaisuja, miten asiakkaamme voivat valjastaa datan käyttöönsä”, kertoo Anna Granö.

Yhteydenotot:

GlobalConnectin viestintäjohtaja Martin Broberg: marbro@globalconnect.dk

Toni Perez, p. 0400 630 063, toni.perez@osg.fi

GlobalConnectista

GlobalConnect on yksi Pohjois-Euroopan johtavista digitaalisen infrastruktuurin ja tietoliikenteen tarjoajista. Yhtiön kautta kulkee noin puolet kaikesta Pohjoismaiden dataliikenteestä. Konserni toimittaa kuitu kotiin -palveluja 800 000 kuluttajalle ja päästä päähän -yhteysratkaisuja 30 000 yritykselle sen 155 000 kilometriä ulottuvan kuituverkon kautta Tanskassa, Norjassa, Ruotsissa, Saksassa ja Suomessa. GlobalConnect työllistää noin 2 000 henkilöä, ja sen liikevaihto vuonna 2022 oli 673,1 miljoonaa euroa.