Syyskuun 2020 myydyimmät puhelimet TOP 10 – OnePlus Nordin suuri kysyntä aiheuttanut jopa hetkellisiä saatavuusongelmia

Huawein P Smart 2019 jatkaa Gigantin kuluttaja-asiakkaiden suosiossa syyskuussa. Myös Applen uusimmat iPhone-mallit ja OnePlus Nord kiinnostavat kuluttajia.

Gigantin puhelinkaupan syyskuussa vahvaa myyntiään jatkoivat tutut mallit. Kuluttaja-asiakkaiden TOP 10 -listan kärkisijat ottivat Huawei, Samsung ja Apple. Myös elokuussa lanseerattu OnePlus Nord jatkoi nousuaan kohti listan kärkeä.

-Nord ollut erittäin kysytty malli heti julkaisustaan lähtien, ja kova kysyntä on välillä näkynyt jopa hetkellisinä saatavuusongelmina markkinassa, Gigantin puhelinmyynnin apulaismyyntipäällikkö Juuso Ketolainen kertoo.

Listalla vahvana jatkavat Samsungin keskihintaiset laitteet, ja Ketolainen uumoilee, että myös Applen kysyntä tulee jatkumaan vahvana.

-Uutta iPhone-lanseerausta odotellaan lokakuun aikana, joten kysyntä Apple-tuotteissa kasvaa varmasti entisestään.

OnePlus Nord kiinnosti myös yritysasiakkaita

Gigantin Yritysmyynnin listaa hallitsivat syyskuussa tuttuun tapaan iPhonen ja Samsungin -mallit. Samsungeista suosituin oli listalle uutena noussut XCover 4s, joka kestää kovemmatkin kolhut. että myynti ylitti sekä arvossa että kappaleissa myynnin vuoden takaiseen verrattuna.

-Myös yritysasiakkaat ovat kuluttaja-asiakkaiden tapaan löytäneet OnePlusin uuden, suuren suosion saaneen Nord-mallin, joka nousi syyskuun yritysmyynnin listalle, Gigantin Yritysmyynnin myyntipäällikkö Pasi Puputti kertoo.

Myydyimmät puhelimet Gigantissa syyskuussa 2020, kuluttaja-asiakkaat. Suluissa edellisen kuukauden sijoitus

1. Huawei P Smart 2019 (1.)
  2. Samsung Galaxy A51 (5.)
  3. Apple iPhone 11 (2.)
  4. Samsung Galaxy A41 (6.)
  5. Apple iPhone SE 2020 (4.)
  6. OnePlus Nord (7.)
  7. Nokia 5.3 (9.)
  8. Motorola Moto G8 Power (10.)
  9. Samsung Galaxy A20e (3.)
  10. Samsung Galaxy A20s (-)

Myydyimmät puhelimet Gigantissa syyskuussa 2020, yritysasiakkaat. Suluissa edellisen kuukauden sijoitus.

1. Apple iPhone 11 (1.)
  2. Apple iPhone SE 2020 (3.)
  3. Huawei P Smart 2019 (5.)
  4.  Samsung XCover 4s (-)
  5. Samsung Galaxy A51 (6.)
  6. Apple iPhone 11 Pro (4.)
  7. Samsung Galaxy A41 (7.)
  8. Samsung Galaxy A21s (9.)
  9. Motorola Moto G8 Power (-)
  10. OnePlus Nord (-)

Gigantti julkaisee myydyimmät puhelimet -listaukset kuukausittain, aina kuukauden ensimmäisenä arkipäivänä. Tiedot perustuvat Gigantin eri myyntikanavista saatuihin myyntilukuihin. Aiempien kuukausien myyntitilastot löytyvät osoitteesta: www.gigantti.fi/lehdisto

• Vähittäiskauppa

Gigantilla on Suomessa 41 myymälää. Yrityksemme palveluksessa työskentelee 1500 henkilöä myymälöissä, yritysmyynnissä, verkkokaupassa sekä asiakaspalvelussa. Liikevaihtomme on 596 miljoonaa euroa.

Gigantti teki jälleen ennätysliikevaihdon ja tulos kasvoi merkittävästi

Gigantin liikevaihto kasvoi tilikauden 1.5.2019–30.4.2020 aikana yli 33,8 miljoonaa euroa yltäen ennätykselliseen 596 miljoonaan euroon*. Kasvua edelliseen tilikauteen verrattuna kertyi yli 6 prosenttia. Vertailukelpoinen operatiivinen tulos kasvoi yli 300 prosenttia 3,5 miljoonaan euroon. Gigantti on toimialansa markkinajohtaja 30 prosentin markkinaosuudella.
– Meillä on takanamme ennätysvilka

Lähes jokaisessa suomalaiskodissa lojuu useita käyttämättömiä puhelimia – Gigantin tavoitteena kerätä huimat miljoona luuria kierrätykseen

Peräti 75 prosentilla suomalaisista on kotonaan 2–3 puhelinta, joille ei ole enää käyttöä. Asia selviää elektroniikkaketju Gigantin teettämästä tutkimuksesta*. Nykyajan puhelimien materiaaleista kuitenkin jopa 95 % kelpaa kierrätettäväksi. Gigantin Miljoona luuria -kampanja haastaa nyt suomalaiset toimittamaan vanhat puhelimensa kiertoon.
Kodeista löytyy jalometalleja yllättävässä muodossa, sil

Marraskuun 2020 myydyimmät puhelimet TOP 10 – Apple ja Samsung hallitsevat, Huawei tippui kokonaan

Gigantin myydyimpien puhelimien TOP 10 -listaa hallitsevat Applen ja Samsungin premium-mallit, jotka ovat nousseet listalla kovien tarjouksien vuoksi. Yritysmyynnin puolella listan kärkeen nousi edullinen Samsung A20e.
Gigantin puhelinkaupan myydyimpien kärkikymmenikköä hallitsi marraskuussa Apple. Merkin iPhone 11 nousi listan kärkeen, ja listalla näkyi myös kaksi muuta mallia. Samsung S20 no

Tammikuun 2021 myydyimmät puhelimet TOP 10 – Samsung valtasi vuoden ensimmäisen kolmen kärjen

Samsungin vahva suosio näkyi tammikuun puhelinmyynnissä, kun listalle nousi viisi merkin mallia. Applen mallien listasijoituksia siivitti edellisen sukupolven mallit. Yrityspuolella myydyimpien listaa ravisteli useampi tuttu listapalaaja.
Vuoden 2021 ensimmäistä myydyimpien puhelimien TOP 10 -listaa hallitsi Samsung. Listan kolmen kärjen veivät keskihintaiset Galaxy-sarjan mallit, joista kärki

Gigantti kierrättää vanhat laitteesi ilmaiseksi – Toimi näin, kun tuot vanhan laitteen kierrätykseen

Kaikki Gigantin myymälät ympäri Suomen ottavat vastaan kierrätettäväksi tarkoitettua vanhaa elektroniikkaa ja kodinkoneita. Kaikkea kookkaista kodinkoneista pieniin puhelimiin. Itse asiassa Gigantti on yksi Suomen suurimmista elektroniikka- eli SER-jätteen kierrättäjistä. Kauttamme kulkee vuosittain noin 8000 tonnia SER-jätettä, jonka toimitamme kierrätykseen.
Voit jättää vanhat laitteesi meill

Täydellinen etätoimisto – Gigantin vinkit syksyn etätöihin

Syksy koittaa, mutta etätyöt vain jatkuvat? Jos puitteet jäivät keväällä laittamatta kuntoon, viimeistään nyt etätoimistosta on syytä tehdä mahdollisimman toimiva. Näillä vinkeillä nautit töiden tekemisestä missä tahansa!

Suomalaiset opettelivat keväällä 2020 urakalla etätöiden tekemistä, ja se näkyi myös Gigantissa: muun muassa näyttöjen, näppäimistöjen ja tulostimien myynti kasvoi kev