”Haluamme tarjota komeat kesäjuhlat asiakkaillemme” - Gigantin Espoon ja Tampereen myymälöissä vietetään avajaisia 13.–19.6.

Gigantin kesäkausi käynnistyy kahden myymälän avajaisviikolla maanantaina 13.6. Espoon Suomenojan ja Tampereen Lielahden myymälöiden koukkuina toimivat markkinoiden halutuimmat pelikonsolit ja hurjat ajankohtaistarjoukset. Uuden konseptin myymälät tarjoavat asiakkaille entistä viihtyisämmät ympäristöt, sujuvamman ostokokemuksen ja monipuolisemmat valikoimat. ”Halusimme luoda avajaisviikoista kunnon kesätapahtumat – tarjolla on myös kisailuja ja tarjoilua viihtyisissä puitteissa, sekä taatusti alan parasta palvelua”, kuvailee Gigantin markkinointijohtaja Sami Särkelä.

Gigantti panostaa myymälöihinsä ja uudistaa niitä monikanavaisen ostamisen aikaan. Uusimmat ylpeyden aiheet ovat läntisen pääkaupunkiseudun sekä Pirkanmaan lippulaivat, Suomenoja ja Lielahti. Kummatkin avaavat ovensa asiakkaille maanantaina kello 8.00 – Espoon myymälä uudistuneena ja Tampereen myymälä myös uudessa sijainnissaan. Kummatkin tulevat edustamaan kaikista uusinta, niin sanottua Gigantin 3.0 konseptia, jossa myymälä- ja verkkomyyntikokemus yhdistyy entistä saumattomammin.

”Asiakas voi hoitaa kaikki asiansa saman myyjän kanssa ja ohjata kokemustaan asiakastilinsä kautta yhä kattavammin. Toisaalta meillä voi asioida myös verkon kautta – etämyyjät palvelevat videoyhteyden välityksellä, ja tuotteet tulevat kätevästi kotiovelle, tai myymälässä joko noutopisteeseen tai drive-in-tyyliin suoraan auton viereen parkkipaikalle”, kuvailee Suomenojan tavaratalopäällikkö Tommi Romppanen.

Avajaiset ovat paitsi asiakkaiden, myös Gigantin henkilökunnan juhlaa, ja sekä pääkaupunkiseudulla että Pirkanmaalla odotellaan jo ovien avaamista kuumeisesti.

”Olemme ylpeitä päästessämme tarjoamaan alueen asiakkaille täysin uutta ja viihtyisää. Tarjoukset on viritetty huippuunsa ja asiantunteva henkilökunta haluaa päästä näyttämään taitonsa. Tuore palvelulupauksemme on ’kaikkeen löytyy ratkaisu’, mikä haastaa hyvään sävyyn myös meitä - autamme kaikessa aina tuotteista huoltoon ja kierrätykseen”, kertoo Lielahden tavaratalopäällikkö Petri Travanti.

Gigantti tarjoaa asiakkailleen paljon erikoisosaamista: esimerkiksi suosittujen gaming-tuotteiden, Epoq-keittiömaailman ja yritysmyynnin asiantuntijuutta löytyy runsaasti kummastakin myymälästä. Avajaisviikolla 13.–19.6 erityiseduilla huomioidaan myös Gigantin klubiasiakkaat tai sellaiseksi liittyvät.

”Halusimme luoda Espoon ja Tampereen avajaisista kunnon kesätapahtumat. Yksi hitti tullee olemaan erittäin haluttu PlayStation 5, joita kummassakin myymälässä myydään maanantaina 13.6. nopeimmille 50 kappaleen erät. Lisäksi tuntuvat iPhone-tarjoukset ja muhkeat, - 30–75 % alennukset kodinkoneista, televisioista ja pienelektroniikasta kiinnostavat varmasti. Pitkin avajaisviikkoja on tarjolla pelaamisen teemapäivää, 3 Kaveria -jäätelötarjoilua ja Red Bull Racing -formulasimulaattoriajoa sekä lätkälämäyskisaa, jossa palkintona on NHL Global Series -lippupaketteja”, paljastaa Gigantin markkinointijohtaja Sami Särkelä.

Kaikki tarjoukset ja tapahtuma-aikataulut löytyvät Suomenojan ja Lielahden kampanjasivuilta.

Lisätiedot, Gigantti Oy:

Suomenojan myymälä, Espoo / tavaratalopäällikkö Tommi Romppanen
Email. tommi.romppanen(a)gigantti.fi, p. 040 826 0230

Lielahden myymälä, Tampere / tavaratalopäällikkö Petri Travanti
Email. petri.travanti(a)gigantti.fi, p. 040 826 0250

Gigantti / markkinointijohtaja Sami Särkelä
Email. sami.sarkela(a)gigantti.fi, p. 040 555 3744

• myymälät
  • suomenoja
  • tarjoukset
  • avajaiset
  • lielahti
  • gaming
  • asiakaskokemus
  • tapahtumat

Alueet

• Uusimaa

Meillä on Suomessa 41 myymälää ja yrityksemme palveluksessa työskentelee yli 1 500 henkilöä - myymälöissä, yritysmyynnissä, verkkokaupassa, sekä jakelu- että asiakaspalvelukeskuksessa. Liikevaihtomme tilikaudella 2020/21 oli 687 miljoonaa euroa. Pääkonttorimme sijaitsee Helsingin Sanomatalossa.

Gigantti on osa Norjassa toimivaa Elkjøp-konsernia, joka kuuluu englantilaisen kodinelektroniikkaketjun, Currys plc:n, omistukseen.

Lisätietoa yrityksestä, tuotteista ja ajankohtaisista tarjouksista osoitteessa: gigantti.fi.

Gigantti avaa uuden myymälän Helsingin Kauppakeskus REDIin syksyllä 2022 - ”Saumaton ostokokemus ja paras mahdollinen asiakaspalvelu”

Suomen suurin kodinelektroniikan jälleenmyyjä, Gigantti, jatkaa monikanavaisuuden, asiantuntijuuden ja henkilökohtaisen palvelun vahvistamista kivijalkaliikkeissään. Helsingin Kauppakeskus REDIin syksyllä 2022 avautuva, uuden konseptin myymälä tulee tarjoamaan asiakkailleen saumattoman, verkkopalveluihin yhdistyvän asiointikokemuksen ja työllistämään useita kymmeniä työntekijöitä.

Gigantilla historiallinen uudistusten vuosi: ”Torjuntavoittoja markkinassa, mittavat panostukset kehitykseen ja koulutukseen”

Gigantti julkaisi tilikauden 2021/2022 tunnuslukunsa. Vaihderikkaassa vuodessa näkyvät niin ennätyksellisen 2020/2021-kauden jälkeen tasoittunut kulutus, kuin useat historialliset investoinnitkin. Myynnin kasvua tapahtui etenkin keittiötuotteissa, pienten ja suurien kodinkoneiden kategorioissa, sekä tietokonetuotteissa. Kahden koronavuoden aikana Gigantti on saavuttanut kasvua yhteensä 10,4 %.

REDIn Gigantti vastasi asiakkaiden toiveisiin laajemmasta valikoimasta – 29.9.–2.10. vietettävien avajaisten vetonaulana koko perheen gaming-päivä

REDIn kauppakeskuksessa Helsingissä avautuu uusi, täysiverinen Gigantin myymälä. Avajaishumua vietetään Kalasataman kaupunginosassa 29.9.-2.10.2022. Uusimman konseptin mukainen kodinkone- ja elektroniikkamyymälä palvelee myös yritysasiakkaita ja keittiöstä kiinnostuneita, sekä tarjoaa maksutonta kierrätyspalvelua. Avajaisviikonlopun vetonaulana on koko perheen gaming-päivä 1.10. kello 11-16.

Yllätyslahjakortteja, formulasimulaattoreita ja grilliarvontaa – Gigantti Klaukkalan avajaiset 10.–16.10. ovat asiakkaiden juhlaa

Kodinelektroniikan markkinajohtaja Gigantti juhlii Klaukkalassa avajaisiaan 10.–16.10. Kauppakeskus Viirin yhteydessä. Kauppias Janne Moksell odottaa tiiminsä kanssa malttamattomana asiakkaiden kohtaamista. Avajaisviikon vierailijoita kestitään eväillä, viihteellä ja lahjoilla - aina makkaranpaistosta Red Bull Racing -formulasimulaattoriin, ja 200 euron yllätyslahjakortteja sisältäviin ämpäreihin.

Uudistuneen Vaasan Gigantin avajaisia juhlitaan 11.-14.5. – Luvassa hurjia tarjouksia, street food- ja jäätelötarjoilua, ajosimulaattorikisailua ja palkintoja

Vaasan Kivihaan kauppakeskittymässä on 11.-14.5. hulinaa, kun Gigantti avaa uudistuneena ovensa torstaina klo 9. Vetonauloina ovat huimat tarjoukset, kuten Applen iPhone -15 % kampanja ja PlayStation 5 huippuhintaan. Lisäksi luvassa on ilmaisia avajaisherkkuja ja F1-ajosimulaattorikisailua palkintoineen. Myymälä palvelee myös yritys- ja keittiöasiakkaita, sekä tarjoaa maksutonta kierrätyspalvelua.

Gigantti vahvistaa Pirkanmaan myymälöitään – Tampereen Lielahden lippulaivalle uusi osoite ja upouudet tilat

Suomen suurin kodinelektroniikan jälleenmyyjä, Gigantti, jatkaa myymälöidensä uudistamista monikanavaisen asiakaskokemuksen aikakaudelle. Tampereen Lielahden myymälä avautuu täysin uudistuneena myös sijaintinsa puolesta alkukesästä 2022. Uusi Gigantti Lielahti on monipuolisempi valikoimiltaan, kiinnostavampi vierailukokemukseltaan ja pelaa entistä saumattomammin yhteen verkkoasioinnin kanssa.

Tietotaitoja ja tarjouksia, kisailua ja kesäeväitä - Lappeenrannan Gigantin perhetapahtuma 18.6. huomioi ensilaitteen ostajat ja nostaa esille digiturvallisuuden

Gigantti isännöi Lappeenrannassa koko perheen tapahtumaa lauantaina 18.6. kello 10–17. Luvassa on asiantuntijavinkkejä ensilaitteen ostajille, digipelaajille ja liittymää hankkiville. Katse suunnataan myös laitteiden käyttöturvallisuuteen. Maksuttomien kesäherkkujen, pelailun ja piirustuskisailun ohella ihastelemaan pääsee VPK:n kalustoa. Mukaan saattaa tarttua arvonnasta jopa DNA:n pinkki Jopo.