Uutinen -

Gigantin rekryt kesäkaudelle käynnistyivät - paikkoja auki lähes sata ympäri Suomea

Kodinelektroniikan markkinajohtaja Gigantti on avannut valtakunnallisen kesätyökampanjansa. Tarjolla on kesäkaudelle lähes sata paikkaa maanlaajuisesti, ja useita kymmeniä pääkaupunkiseudun kuudessa eri myymälässä. Kesätyöhaku jatkuu 15.3.2022 asti ja on samalla osa Vastuullinen kesäduuni -kampanjaa.

Gigantin henkilöstöjohtaja Eveliina Ihalainen odottaa innolla kesätyörekryjen mukanaan tuomia uusia kasvoja ja raikasta energiaa.

"Kesätyöpaikka Gigantissa on asiakaskokemuksen korkeakoulu, jossa pääsee kehittämään kykyjään tavoitteellisessa ja aidosti kannustavassa, me-henkisessä työyhteisössä. Tarjoamme kiinnostavia mahdollisuuksia uratarinoiden käynnistämiseen, ja odotammekin kohtaavamme monia tulevaisuuden kykyjä kesäkauden myötä", Ihalainen taustoittaa.

"Kesätyöntekijöiksi etsimme etenkin myyjiä, kassa- ja varastotyöntekijöitä sekä huoltopalveluihimme ylläpitäjiä. Kesän jälkeen voi olla myös mahdollisuus jatkaa töitä esimerkiksi osa-aikaisesti opiskelujen ohella. Arvostamme hakijoissa giganttimaista aktiivisuutta ja positiivisuutta, mutta ennen kaikkea halua oppia: aiempi kokemus ei ole välttämätöntä, vaan perehdytämme jokaisen uuden työntekijän huolellisesti tehtäväänsä."

Gigantti on jo 6. vuotta peräkkäin osana valtakunnallista Vastuullinen kesäduuni -kampanjaa (Oikotie), mikä merkitsee reiluutta, turvallisuutta ja vastuunkantoa monessa muodossaan. Yritys on tehnyt myös 2021 Duunitorin Monimuotoisuuslupauksen (Duunitori), jota se kantaa mukanaan kaikissa rekrytoinneissaan.

"Huolehdimme Gigantissa toinen toisistamme - tämä oli helppo huomata itsekin taloon viime vuonna tulleena, uutena työntekijänä. Monimuotoisuus on yli 1 500 ihmisen työyhteisössämme ehdoton vahvuus, ja kannustamme ihmisiä erilaisista taustoista ja lähtökohdista hakemaan työkaveriksemme."

Mikä giganttilaisia sitten yhdistää – onko kesätyöhaastatteluihin kenties salaista asetta?

"Se tuskin on salaisuus, että monet meistä ovat todella innostuneita uusimmasta elektroniikasta ja sen mahdollisuuksista! Mutta suurin valtti on aina rehellisesti oma persoona ja halu tulla meille kehittymään ja tarjoamaan asiakkaille parhaita mahdollisia kokemuksia", Ihalainen hymyilee.

» Gigantin avoinna olevat kesätyöpaikat löydät täältä.
» Pääkaupunkiseudun yhteisrekryn haastattelutilaisuudet järjestetään Helsingin Sanomatalolla 15.-16.3.2022.

Lisätietoa:

Gigantti Oy / henkilöstöjohtaja Eveliina Ihalainen