Uutinen -

”Asiantuntevin palvelu ja pitkät avajaiset” Kodinelektroniikan markkinajohtaja saapuu Klaukkalaan – uusi Gigantti avaa ovensa loppusyksystä, rekrytoinnit nyt käynnissä

Kauppakeskus Viirin yhteydessä ovat rakennustyöt käynnissä. Syksyllä ovensa avaa paikkakunnalle saapuva kodinelektroniikan markkinajohtaja Gigantti. Klaukkalan myymälän kauppiaana 1.6. aloittava Janne Moksell lupaa kattavia tuotevalikoimia ja kaupungin särmintä palvelua. ”Rekrytoinnit ovat käynnissä, ja tokihan asiakkaiden kanssa juhlitaan syksyllä pitkillä avajaisilla”, Moksell hymyilee.

Yhteensä 1 365 neliötä uusimmalla Gigantin konseptilla, ja kattava kodinelektroniikan tuotevalikoima – aina keittiöistä gaming-osastoon ja yritysmyyntiin. Helposti lähestyttävä paikallismyymälä, joka palvelee asiakkaita kätevästi yhden tiskin taktiikalla ja monipuolisella asiantuntijuudella.

”Selkeyttä, käytännöllisyyttä, inspiraatiota ja aidosti viihtyisä asiointikokemus”, kiteyttää Klaukkalan Gigantin kauppiaana kesäkuun alussa aloittava Janne Moksell.

”Haluamme näyttää, miten miellyttävää ja ratkaisukeskeistä kodinelektroniikkaliikkeessä asiointi voi olla – panostamme henkilökunnan osaamiseen ja siihen, että jokainen asiakas osataan varmasti yhdistää parhaiden laitteiden ja valintojen kanssa”.

Tuplaroolissa kauppiaana ja tavaratalopäällikkönä toimiva Moksell tietää mistä puhuu. Gigantissa jo vuodesta 2014 kokemusta kerännyt osaaja tuo uuteen Klaukkalan myymälään näkemystä muun muassa toimintojen johtamisesta Pohjoismaiden suurimmasta ketjumyymälästä, Vantaan Tammistosta.

”Lähdin hakemaan entistä omannäköisempää uraa ja heittäydyin rohkeasti Oy:n puolelta franchise-toimintaan. Gigantin 41 myymälästä puolet on kauppiasvetoisia, mikä tarjoaa mahdollisuuden jättää asiakkaille astetta persoonallisemman kädenjäljen. Teemme Klaukkalan myymälän teholla ja tarkkuudella hienon tiimin kanssa, ja otamme haasteena sen, miten pystymme visiomme toteuttamaan.”

Klaukkalan myymälän perustajatiimissä vaikuttavat myös pitkänlinjan Gigantti-kauppiaat Tero Heikkinen ja Mikko Nguyen. Kaksikon luotsaamana jo useampi ketjun franchise-vetoinen myymälä on saanut vuoden Gigantti-myymälän tittelin, ja kohonnut koko pohjoismaisen Elkjop-konsernin parhaimmistoon henkilökunnan viihtyvyysmittareilla. Tämä luvannee hyvää myös käynnissä olevia rekrytointeja ajatellen?

”Kyllä vain – työnantajalupauksemme on pitää jatkuvaa huolta yhteisestä hyvinvoinnista ja kouluttautumisesta, sekä tarjota jo alussa perusteellinen, innostava perehdytys kodinelektroniikan maailmaan. Kaupan päälle saa työkaverikseen yli 1 600 työntekijän Gigantti-yhteisön, ja kansainvälisen konsernin tuen, eli mielenkiintoisia uramahdollisuuksia myös tulevaisuutta ajatellen”, Moksell vinkkaa.

Mitä uusi kauppias sitten odottaa loppuvuoden avajaiskaudelta?

”Luotamme levollisesti Suomen tunnetuimpaan kodinelektroniikkabrändiimme ja siihen, että palvelumme taso ja vierailukokemus on asiakkaille jatkuva syy tulla asioimaan. Odotamme tietenkin myös, että sana alkaa sopivasti kiirimään - ja tokihan asiakkaiden kanssa juhlitaan syksyllä pitkillä avajaisilla”, Moksell hymyilee.

Gigantti Klaukkalan avajaisajankohdasta tullaan tiedottamaan tarkemmin loppukesän kuluessa. Avoimiin työpaikkoihin pääsee tutustumaan Gigantin verkkosivujen rekrytointiosiossa.

Lisätietoa: Gigantti Klaukkala / Janne Moksell

janne.moksell@gigantti.fi, 045 114 8414

• myymälät
  • rekrytointi
  • uusi myymälä
  • avajaiset
  • klaukkala
  • kauppias

Alueet

• Uusimaa

Gigantti avaa uuden myymälän Helsingin Kauppakeskus REDIin syksyllä 2022 - ”Saumaton ostokokemus ja paras mahdollinen asiakaspalvelu”

Suomen suurin kodinelektroniikan jälleenmyyjä, Gigantti, jatkaa monikanavaisuuden, asiantuntijuuden ja henkilökohtaisen palvelun vahvistamista kivijalkaliikkeissään. Helsingin Kauppakeskus REDIin syksyllä 2022 avautuva, uuden konseptin myymälä tulee tarjoamaan asiakkailleen saumattoman, verkkopalveluihin yhdistyvän asiointikokemuksen ja työllistämään useita kymmeniä työntekijöitä.

Yllätyslahjakortteja, formulasimulaattoreita ja grilliarvontaa – Gigantti Klaukkalan avajaiset 10.–16.10. ovat asiakkaiden juhlaa

Kodinelektroniikan markkinajohtaja Gigantti juhlii Klaukkalassa avajaisiaan 10.–16.10. Kauppakeskus Viirin yhteydessä. Kauppias Janne Moksell odottaa tiiminsä kanssa malttamattomana asiakkaiden kohtaamista. Avajaisviikon vierailijoita kestitään eväillä, viihteellä ja lahjoilla - aina makkaranpaistosta Red Bull Racing -formulasimulaattoriin, ja 200 euron yllätyslahjakortteja sisältäviin ämpäreihin.

REDIn Gigantti vastasi asiakkaiden toiveisiin laajemmasta valikoimasta – 29.9.–2.10. vietettävien avajaisten vetonaulana koko perheen gaming-päivä

REDIn kauppakeskuksessa Helsingissä avautuu uusi, täysiverinen Gigantin myymälä. Avajaishumua vietetään Kalasataman kaupunginosassa 29.9.-2.10.2022. Uusimman konseptin mukainen kodinkone- ja elektroniikkamyymälä palvelee myös yritysasiakkaita ja keittiöstä kiinnostuneita, sekä tarjoaa maksutonta kierrätyspalvelua. Avajaisviikonlopun vetonaulana on koko perheen gaming-päivä 1.10. kello 11-16.

Gigantilla historiallinen uudistusten vuosi: ”Torjuntavoittoja markkinassa, mittavat panostukset kehitykseen ja koulutukseen”

Gigantti julkaisi tilikauden 2021/2022 tunnuslukunsa. Vaihderikkaassa vuodessa näkyvät niin ennätyksellisen 2020/2021-kauden jälkeen tasoittunut kulutus, kuin useat historialliset investoinnitkin. Myynnin kasvua tapahtui etenkin keittiötuotteissa, pienten ja suurien kodinkoneiden kategorioissa, sekä tietokonetuotteissa. Kahden koronavuoden aikana Gigantti on saavuttanut kasvua yhteensä 10,4 %.

Gigantti vahvistaa Pirkanmaan myymälöitään – Tampereen Lielahden lippulaivalle uusi osoite ja upouudet tilat

Suomen suurin kodinelektroniikan jälleenmyyjä, Gigantti, jatkaa myymälöidensä uudistamista monikanavaisen asiakaskokemuksen aikakaudelle. Tampereen Lielahden myymälä avautuu täysin uudistuneena myös sijaintinsa puolesta alkukesästä 2022. Uusi Gigantti Lielahti on monipuolisempi valikoimiltaan, kiinnostavampi vierailukokemukseltaan ja pelaa entistä saumattomammin yhteen verkkoasioinnin kanssa.