Ohita
Yhdistele vapaasti! Tummanpuhuvaa tyylikkyyttä huokuva pesupaikka syntyy Geberit Acanto-sarjan pesualtaasta ja ONE-sarjan allaskalusteista. Valoa tarjoaa Geberit Option Plus Square -peili mattamustilla kehyksillä.

Tiedote -

Vapaasti yhdisteltävät tuotesarjat – Geberit helpottaa kylpyhuoneen kalustevalintoja!

Mix & Match mahdollistaa kylpyhuonekalusteiden yhdistämisen eri sarjojen pesualtaisiin ja yhteensopiviin sivukaappeihin. Helppokäyttöiset työkalut auttavat tuotteiden valinnassa.

Useimmiten eri mallistojen kylpyhuonekalusteita ja saniteettikeramiikkaa ei voi vapaasti yhdistää toisiinsa, sillä mitoitus ja asennus eivät ole yhteensopivia. Nyt Geberitin Mix & Match -kylpyhuonekalustevalikoimasta voi koota yksilöllisiin toiveisiin sopivimman yhdistelmän – sarjasta riippumatta.

– Geberit Mix & Match -tuotteiden avulla luot väreiltään ja tyyliltään yhteensopivan kylpyhuonekalustekokonaisuuden iCon, ONE ja Acanto -sarjojen allaskaapeista, pesualtaista, korkeista kaapeista sekä muista lisävarusteista. Tämä antaa kylpyhuoneen kalustuksen suunnitteluun uusia vapauksia, kertoo Geberitin avainasiakaspäällikkö Mirka Karhunsalo.

Tason päälle asennettava allas tarjoaa enemmän laskutilaa pesupaikan ympärille. Geberitin ONE-sarjan pesuallas ja iCon-sarjan allaskaluste tammen sävyissä.

Pesupaikka on kylpyhuoneen keskus

Mix & Match -kokonaisuuden ytimessä on pesupaikka – altaan, säilytyskalusteiden ja peilin muodostama yhdistelmä.

– Pesupaikka on kylpyhuoneen tärkein ja siksi myös haastavin kohta, sillä sen äärellä olemme ensimmäiseksi aamulla ja viimeiseksi illalla. Kaiken tarpeellisen on oltava käden ulottuvilla, Karhunsalo muistuttaa.

Kivitaso ja tason päälle asennettu pesuallas on ONE-sarjasta. Kahden vetolaatikon levyinen iCon-allaskaluste mattavalkoisena tarjoaa runsaasti säilytystilaa.

Säilytystilaa tarjoavat korkeat sivukaapit, seinäkaapit sekä erikorkuiset avohyllyt, joita voi yhdistellä toisiinsa. Lisätilaa löytyy peilikaapista, joka tuo toiminnallista ja tunnelmallista valoa tilaan.

– Geberitin peilivalikoimasta löytyy eri muotoisia ja kokoisia tasopeilejä sekä lisää säilytystilaa tarjoavia peilikaappeja. Peilikaappien sisälle piiloutuvat paitsi valaistut hyllyt myös käteviä toimintoja kuten pistokepaikat, Karhunsalo muistuttaa.

Lisätilaa pesupaikalle tuovat erilaiset säilytyskalusteet – iCon-sarjan allaskaappi, seinään upotettu ONE-sarjan peilikaappi ComfortLight-valaistuksella sekä korkea kaappi. Allas ja hana ovat ONE-sarjasta.

Inspiraatiotyökalusta ideoita unelmien kylpyhuoneeseen

Uutta rakentava ja vanhaa uudistava löytää Geberitin nettisivuilta runsaasti ideoita kaunista ja käytännöllistä kylpyhuonetta varten. Siellä on myös ideointiin sopiva Mix & Match -työkalu, jossa eri peilejä, altaita ja allaskalusteita voi sovittaa yhteen ja nähdä miltä kokonaisuus näyttää eri sävyissä.

– Digitaalinen työkalu on helppo tapa antaa mielikuvituksen lähteä lentoon ja kokeilla rohkeasti erilaisia kaluste- ja väriyhdistelmiä, Karhunsalo kertoo.

Geberitin pesupaikan suunnittelutyökalussa voi konfiguroida oman kylpyhuonekokonaisuuden ONE-kalusteilla sekä tallentaa ja tulostaa suunnitelman tuote- ja hintatietoineen.

Kylpyhuoneen suunnittelun voi aloittaa myös Geberitin ONE-kalustesarjan suunnittelutyökalulla, joka antaa havainnekuvan lisäksi myös tuote- ja suositushintatiedot valituista altaista ja allaskaapeista lisävarusteineen.

Kategoriat

Maailmanlaajuisesti toimiva Geberit-konserni on saniteettiteollisuuden eurooppalainen markkinajohtaja. Vuonna 2024 150-vuotisjuhlavuottaan viettävällä Geberitillä on vahva paikallinen edustus useimmissa Euroopan maissa. Yritys valmistaa erittäin korkealaatuista saniteettitekniikkaa ja -keramiikkaa. Geberitillä on 26 tuotantolaitosta, joista 4 on Euroopan ulkopuolella. Konsernin pääkonttori on Rapperswil-Jonassa Sveitsissä. Konsernin CHF 3,1 miljardin liikevaihtoa (2023) on tekemässä yli 11 000 työntekijää lähes 50 maassa. Geberit on listattuna Sveitsin pörssissä, ja vuodesta 2012 Geberitin osake on ollut mukana SMI:ssä (Swiss Market Index).

Geberitin palveluksessa Suomessa on noin 200 henkilöä. Suomen myynti, markkinointi ja hallinto toimii Vantaalla. Geberit Oy:n toimitusjohtaja on Kim Lövkvist, ja Geberit Production Oy:n Tammisaaren keramiikkatehtaan toimitusjohtajana toimii Volodymyr Romanenko.

Sonja Nurminen

Lehdistön yhteyshenkilö markkinointipäällikkö +358 50 3514941
Eveliina Miettunen

Lehdistön yhteyshenkilö Communications Consultant, Drama Queen Communications +358 407 784 866

Innovatiivisia, nykyaikaisia kylpyhuoneratkaisuja

Maailmanlaajuisesti toimiva Geberit-konserni on saniteettiteollisuuden eurooppalainen markkinajohtaja. Vuonna 2024 150-vuotisjuhlavuottaan viettävällä Geberitillä on vahva paikallinen edustus suurimmassa osassa Euroopan maista. Yritys valmistaa erittäin korkealaatuista saniteettitekniikkaa ja -keramiikkaa.

Geberit Oy

Lumijälki 2