TACX BOOST ON ERINOMAINEN VÄLINE  PYÖRÄILYN SISÄHARJOITTELUUN

TACX BOOST ON ERINOMAINEN VÄLINE PYÖRÄILYN SISÄHARJOITTELUUN

Garmin® on tänään esitellyt Tacx® Boost-harjoitus­vastuksen, jossa on tehokas magneettijarru, realistinen ajotuntuma ja manuaalinen vastuksen säätö. Sen avulla pyöräilijät voivat treenata tehokkaasti vuoden ympäri.

Kaiken tasoisille pyöräilijöille suunniteltu, helppokäyttöinen Boost sisältää lukuisia harjoittelu­omi­nai­suuksia:

• Tehokkaalla magneettijarrulla lisätään tai vähennetään vastusta suoraan.
  • Vastusta säädetään manuaalisesti ohjaustankoon kiinnitettävällä vivulla: 10 tasoa ja jopa 1.050 wattia.
  • Harjoitella voi mihin aikaan tahansa muita häiritsemättä; vauhtipyörä tuottaa aidon tuntuisen ja tasaisen polkemisrytmin ja suljettu vastusyksikkö vähentää melua.
  • Nopeusanturi1 on edullinen tapa mitata nopeutta, matkaa ja virtuaalitehoa (ajajan todellisen tehon arvio), kun käytetään sovellusta, kuten Tacx Training, Zwift tai TrainerRoad.
  • Pyöräillä voi missä vain – ulkoista virtalähdettä ei tarvita.

Boost-harjoitusvastuksen asennus on helppoa. Pyörä on käyttövalmis parilla napsautuksella. Monikäyt­töi­nen eturenkaan tuki varmistaa, että pyöräilyasento pysyy ajon aikana oikeanlaisena, ja toimii myös harjoi­tusvastuksen kantokahvana.

Boost on tulee myyntiin Q4/2020 aikana, suositushintaan 269 euroa. Pakettivaihtoehto, joka sisältää harjoitusvastuk­sen lisäksi nopeusanturin ja 30 päivän maksuttoman Tacx Premium-tilauksen, on saatavana suositus­hin­­taan 299 euroa.

1 Myydään lisävarusteena tai Boost-paketin osana.