Garmin® ja Fusion® esittelevät markkinoiden ensimmäiset  viisiväri-LED-valaistuksella varustetut  Signature Series 3 -sarjan venekaiuttimet ja -subwooferit

Garmin® ja Fusion® esittelevät markkinoiden ensimmäiset viisiväri-LED-valaistuksella varustetut Signature Series 3 -sarjan venekaiuttimet ja -subwooferit

Garmin joka on maailman johtava vene-elektroniikkavalmistaja1, tuo markkinoille Fusion-tuotemerkin uudelleenmuotoillut Signature Series -venekaiuttimet ja -subwooferit. Laitteissa käytetään innovatiivista LED-valaistusta, joka tuottaa ennennäkemättömän laajan värivalikoiman, jolla pystytään korostamaan jokaisen veneen tyyliä ja ominaisuuksia. Menestyksekkääseen Signature Series -tuotesarjaan pohjautuvassa uudessa Signature Series 3 -sarjassa yhdistetään perinteisiä punaisia, vihreitä ja sinisiä LED-valoja kylmiin ja lämpimiin valkoisen sävyihin (CRGBW) kattavan väripaletin aikaansaamiseksi – aina pastelliväreistä kirkkaisiin värisävyihin. Näin pystytään luomaan miellyttävä ilmapiiri useimpiin keskikonsoli-, huvi- ja harrastuskalastus­veneisiin. Signature Series 3 sisältää myös upouuden 12 tuuman subwooferin, jonka huipputeho on 1600 wattia.

“Uudelleenmuotoillut Signature Series 3 -venekaiuttimet ja -subwooferit on ensimmäisenä markkinoilla varustettu CRGBW-LED-valoilla, jotka tarjoavat käyttäjälle tuhansia mahdollisuuksia mukaut­taa kaiutinjärjestelmän värit ja efektit veneen tyyliin”, kertoo Fusion-toimitusjohtaja Peter Edwards. “Uusi Signature Series 3 -tuotesarja sisältää kattavan valikoiman Fusionin True-MarineTM -standar­din mukaan suunniteltuja ja valmistettuja kaiuttimia ja subwoofereita, joissa yhdistyvät tyyli, suorituskyky ja kestävyys.”

Käyttäjä voi hallita väriominaisuuksia — staattiset tai dynaamiset tekijät, kirkkaus, valotila ja nopeus — monitoiminäytöllä Garmin OneHelmTM -järjestelmän kautta (valaistuskumppaniohjaus vaaditaan) tai uudella, lisävarusteena myytävällä, langattomalla CRGBW -kaukosäätimellä. Kaukosää­timen intuitiivisella värinvalintakiekolla käyttäjä voi valita sopivan vaihtoehdon laajasta valikoi­masta väriyhdistelmiä tuottaakseen korkealaatuisen valaistus- ja viihdekokemuksen veneeseen.

Uuden Signature Series 3 -sarjan 6.5, 7.7 tai 8.8 tuuman kokoiset kaiuttimet sekä 12 tai 10 tuuman kokoiset subwooferit ovat saatavissa useimpiin nykyaikaisiin veneisiin soveltuvalla Sports White- tai Sports Chrome grillin viimeistelyllä. Uusissa kaiuttimissa on käytetty erittäin korkea­luok­kai­sia materiaaleja ja hienostunutta akustista tekniikkaa, jotka yhdessä tuottavat hämmästyt­tävän upean Fusion Signature soundin. Laitteissa käytetty ‘CURV’ cone -komposiittitekniikka tuottaa erinomaisen äänenlaadun ja paremman ulostulon. Uusissa kaiuttimissa on silk-dome tweeter, joka parantaa äänen erottelukykyä ja dynamiikkaa, ja täysin tiivistetyt crossover-komponentit. Signature Series -kaiuttimet ja 10 tuuman subwoofer ovat myös saatavissa Classic White -viimeis­telyllä ilman CRGWB -valoja.

True-Marine -standardin mukaisesti valmistetut Signature Series 3 -tuotesarjan kaiuttimet ja subwooferit ovat läpäisseet tiukat paine- ja vesitiiviystestit. Ne on suunniteltu tuottamaan tarkkaa ja terävää ääntä ja korkealaatuista viihdettä vuosi vuoden jälkeen. Laitteet on suunniteltu kestämään ankaria olosuhteita, ja niiden vesi- ja pölytiiviys on IP65-luokituksen mukainen. Kaiuttimien ja subwoofereiden UV- ja kosteus/korroosiosuojaus ovat myös alan standardien mukaisia. Kaiuttimilla on kolmen vuoden FUSION -takuu.

Uusien Fusion Signature Series 3 -sarjan kaiuttimien ja 10 tuuman subwooferin odotetaan tulevan myyntiin 2020 ensimmäisellä vuosineljänneksellä ja 12 tuuman subwooferin 2020 toisella vuosineljänneksellä. Suositushinnat 299-499€. Koko tuotesarja esitellään Miamin kansainvälisessä venenäyttelyssä 13.-17. helmikuuta 2020 (booth #C811).

Lisätietoja Signature Series 3 -sarjasta ja koko Fusion audio- ja viihdetuotevalikoimasta osoitteesta fusionentertainment.com.

sekä sosiaalisen media kanavista;

facebook.com/garmin, twitter.com/garminnews, or youtube.com/garmin.

https://www.facebook.com/fusionmarine/, https://www.youtube.com/fusioncarandmarine

1 Vuoden 2018 ilmoitetun myynnin perusteella.

Garmin -yrityksen ovat perustaneet Gary Burrell ja Dr. Min Kao v. 1989, ja se on tänä päivänä yksi kokeneimmista GPS -tekniikan kehittäjistä ja tuotevalmistajista. Garmin suunnittelee, valmistaa, markkinoi ja myy navigointi-, viestintä- ja informaatiolaitteita ja -sovelluksia – joista useimmissa hyödynnetään GPS -tekniikkaa. Garmin -tuotteet on kehitetty käytettäviksi autoilu-, ulkoilu-, urheilu-, veneily- ja ilmailualoilla sekä OEM -sovelluksissa mobiilialustoilla ja langattoman teknii­kan avulla. Garmin Ltd. -yhtiö on rekisteröity Sveitsiin, ja sen suurimmat tytäryhtiöt sijaitse­vat Yhdys­valloissa, Taiwanissa ja Isossa-Britanniassa. Yhtiöllä on yhteensä yli 10.000 työntekijää Yhdys­vallois­sa, Taiwanissa ja Euroopassa. Korkeasta teknisestä osaamisesta huolehtivat yrityksessä työskentelevät yli 1.000 insinööriä. Garmin on vuodesta 1989 tähän päivään myynyt maailmanlaa­jui­sesti yli 200 miljoonaa navigointilaitetta. Garmin on ollut kannattava yritys perustamisestaan lähtien. Euroopassa Garminilla on oma toimipaikka Southamptonissa, Münchenissä, Wurzburgissa, Pariisissa, Barcelonassa, Milanossa, Lissabonissa, Grazissa, Brysselissä, Lohjalla ja muissa Pohjoismaissa. Muissa Euroopan maissa Garmin -tuotteiden jakelusta vastaavat tarkoin valitut maahantuojat, jotka huolehtivat myös markkinoinnista, tuotehallinnasta, karttapalveluista sekä jälleenmyyjä- ja loppuasiakastuesta. Kaikki toimitukset pohjoismaisille jälleenmyyjille tulevat Garmin Nordicin omasta logistiikkakeskuksesta, joka sijaitsee Allerødissä, Tanskassa. Lisätietoja: http://www.garmin.com/fi/