Garmin esittelee uudistetut dēzl LGV -rekkanavit, jotka tarjoavat ammattikuljettajille hyödyllisiä ajovinkkejä

Garmin on esitellyt uuden sukupolven dēzlLGV -rekkanavigaattorit. Uudessa mallistossa on ensimmäistä kertaa mukana dēzl-yhteisö1, joka tarjoaa tuhansien kuljettajien jakamia vinkkejä ja arvioita parhaista pysäköintipaikoista sekä navigointiohjeita ammattikuljettajien suosimiin kohteisiin, kuten lastauslaitureille ja turvaporteille.

“Tuorein dēzl LGV -rekkanavigaattorimallisto osoittaa jälleen kerran, missä määrin Garmin on sitoutunut helpottamaan ammattikuljettajien elämää. dēzl-yhteisössä raskaan liikenteen kuljettajat voivat etsiä ja jakaa vinkkejä, joiden avulla on helpompi navigoida lastauslaitureille, raskaan liikenteen sisäänkäynneille ja pysäköintialueille. Kun tietää etukäteen, että pysähdyspaikka on tyhjä, ruuhkainen, hyvin valaistu tai hiljainen, on helpompi toimia tehokkaasti ja tuntea olonsa turvalliseksi.–Garmin-yhtiön Dan Bartel

Tiennäyttäjä

Uudet dēzl LGV -rekkanavigaattorit on suunniteltu tarkoituksenmukaisesti helpottamaan elämää tien päällä ja tehostamaan kuljettajien työskentelyä.

• · Mukautettu rekkareititys: Sopivan reitin etsintä raskaan ajoneuvon mittojen ja painon perusteella2. Siltojen korkeutta, painorajoituksia, tiukkoja mutkia, jyrkkiä nousuja, jne. koskevat varoitukset.
  • · Asiantunteva saapumisen suunnittelu: Laadukkaat, terävät satelliittikuvat määränpäästä lintuperspektiivissä sujuvoittavat saapumisen suunnittelua.
  • · dēzl-yhteisön vinkit: Liity kuljettajien yhteisöön, jonka avulla löydät ja jaat helposti parhaat rekkaparkit ja suositeltavat kohteet, kuten turvaportit, lastauslaiturit, jne.
  • · Tuulen nopeutta koskevat varoitukset: Tietoa mahdollisesti vaarallisista olosuhteista ja varoitukset kovasta tuulen voimakkuudesta uudella kartan peittosivulla1.
  • Reititys ympäristövyöhykkeiden mukaan: Opastaa ja varoittaa reitillä olevista ympäristövyöhykkeistä.
  • Rekkaparkki: Raskaalle kalustolle sopivat pysäköintipaikat reitin varrella. Sisältää Truck Parking Europe© -tiedot.
  • · Suositut reitit: Ennestään tuntemattomilla alueilla muiden rekkakuskien suosimat reitit auttavat parantamaan tilannetietoisuutta.
  • · Puheohjaus: dēzl-rekkanavigaattoria voi hallita puheohjauksella irrottamatta käsiä ratista3.

Uuden sukupolven dēzl LGV720/820/1020 -rekkanavigaattorit ovat saatavissa nyt. Laitteissa on kirkas ja tarkka kosketusnäyttö, kokoluokissa 7, 9 tai 10 tuumaa.

Suositushinnat:

LGV720: 459,00€

LGV820: 719,00€

LGV1020: 919,00€

Lisätietoja: garmin.com/dēzl.

1dēzl-sovellus on otettava käyttöön yhteensopivassa älypuhelimessa.

2 Ei käytettävissä kaikilla alueilla. Rekan tietojen syöttäminen ei takaa, että rekan ominaisuudet huomioidaan kaikissa reittiehdotuksissa. Noudata aina kaikkia liikennemerkkejä ja huomioi vallitsevat liikenneolosuhteet.

3Puheohjaus on käytettävissä englanniksi, saksaksi, italiaksi, espanjaksi, tanskaksi, ruotsiksi ja hollanniksi.

Garmin -yrityksen ovat perustaneet Gary Burrell ja Dr. Min Kao v. 1989, ja se on tänä päivänä yksi kokeneimmista GPS -tekniikan kehittäjistä ja tuotevalmistajista. Garmin suunnittelee, valmistaa, markkinoi ja myy navigointi-, viestintä- ja informaatiolaitteita ja -sovelluksia – joista useimmissa hyödynnetään GPS -tekniikkaa. Garmin -tuotteet on kehitetty käytettäviksi autoilu-, ulkoilu-, urheilu-, veneily- ja ilmailualoilla sekä OEM -sovelluksissa mobiilialustoilla ja langattoman teknii­kan avulla. Garmin Ltd. -yhtiö on rekisteröity Sveitsiin, ja sen suurimmat tytäryhtiöt sijaitse­vat Yhdys­valloissa, Taiwanissa ja Isossa-Britanniassa. Yhtiöllä on yhteensä noin 19.700 työntekijää Yhdys­vallois­sa, Taiwanissa ja Euroopassa. Korkeasta teknisestä osaamisesta huolehtivat yrityksessä työskentelevät yli 1.000 insinööriä. Garmin on vuodesta 1989 tähän päivään myynyt maailmanlaa­jui­sesti yli 250 miljoonaa navigointilaitetta. Garmin on ollut kannattava yritys perustamisestaan lähtien. Euroopassa Garminilla on oma toimipaikka Southamptonissa, Münchenissä, Wurzburgissa, Pariisissa, Barcelonassa, Milanossa, Lissabonissa, Grazissa, Brysselissä, Vantaalla ja muissa Pohjoismaissa. Muissa Euroopan maissa Garmin -tuotteiden jakelusta vastaavat tarkoin valitut maahantuojat, jotka huolehtivat myös markkinoinnista, tuotehallinnasta, karttapalveluista sekä jälleenmyyjä- ja loppuasiakastuesta. Kaikki toimitukset pohjoismaisille jälleenmyyjille tulevat Garmin Nordicin omasta logistiikkakeskuksesta, joka sijaitsee Allerødissä, Tanskassa. Lisätietoja: http://www.garmin.com/fi/