Aloe Body Lotion sopii koko vartalolle

Foreverin uusin tulokas on kosteuttava ja pehmentävä vartalovoide, joka imeytyy nopeasti ja tekee ihosta silkinsileän. Aloe Body Lotion sopii kaikille ihotyypeille.

Iho kaipaa kosteutusta aamulla, illalla sekä aina suihkun, uimisen ja käsienpesun jälkeen, eikä sitä voi kosteuttaa liikaa. Ihoon vaikuttavat monet tekijät, kuten aurinko sekä kylmä ja kuiva ilma. Ihon säännöllinen hoitaminen kosteusvoiteella pitää ihon pehmeänä ja kimmoisana ja ehkäisee ihon kuivumista.

Luonnosta saatavia öljyjä

Foreverin Aloe Body Lotion sisältää muun muassa ihoa hoitavia luonnonöljyjä. Arganöljy edistää ihon pysymistä kimmoisana ja sisältää E-vitamiinia, joka pehmentää ihoa ja palauttaa sen kuulautta. Kosteuttava makadamiaöljy sopii erityisen hyvin herkän ja kuivan ihon hoitoon. Ruusunmarjaöljy ja jojobaöljy hoitavat ja pehmentävät ihoa.

Hoitava koostumus

Aloe Body Lotion sisältää Aloe veraa, kasviöljyjä ja kasviperäisiä ainesosia, jotka tekevät siitä koko vartalon ihoa hoitavan voiteen. Foreverin oman huippulaadukkaan Aloe veran lisäksi Aloe Body Lotion sisältää myös natriumhyaluronaattia, joka muodostaa iholle suojaavan ja kosteutta säilyttävän kerroksen. Jojobaesterit puolestaan tukevat ihon kiinteyttä ja kimmoisuutta, ja aminohappo arginiini kosteuttaa ja pehmentää ihoa.

Päivittäiseen käyttöön

Aloe Body Lotion sopii kaikille ihotyypeille. Siinä on kevyt kukkaistuoksu, joka on sekä naisten että miesten mieleen. Vartalovoide imeytyy nopeasti ja saa ihon tuntumaan pehmeältä ja silkinsileältä mutta ei koskaan rasvaiselta. Yhdessä nämä ominaisuudet tekevät Aloe Body Lotionista täydellisen pehmentävän voiteen koko perheen päivittäiseen käyttöön.

Suositushinta asiakkaalle 27 €.

Haluatko kokeilla tuotteita? Ota yhteyttä Marketing Coordinator Malin Målaskogiin. Ota yhteyttä, jos haluat kirjoittaa tuotteistamme, niin autamme sinua levittämään viestiäsi somekanavissamme, joilla on yli 140 000 seuraajaa!

• Kauneus

• aloevera
  • forever
  • skincare

Forever on yksi Pohjoismaiden suurimmista terveys- ja ihonhoitotuotteiden suoramyyntiyrityksistä. Yritys perustettiin Yhdysvalloissa vuonna 1978, ja nykyään sillä on toimintaa yli 160 maassa. Visiomme on tarjota mahdollisuus rikkaampaan elämään, millä tarkoitamme parempaa hyvinvointia tuotteidemme avulla ja henkilökohtaista kehitystä liiketoimintamahdollisuuden avulla. Kehitämme etupäässä ravintolisiä, treenaamista tukevia tuotteita sekä ihon- ja hiustenhoitotuotteita. Nykypäivänä ihmiset haluavat ottaa vastuuta omasta terveydestään, ja yhä useammat ovat kiinnostuneita terveellisemmistä vaihtoehdoista.

Aloe Body Wash, puhdasta nautintoa

Foreverin Aloe Body Wash on tehokas ja mieto vartalonpesuaine, joka kuivattamisen sijasta kosteuttaa ihoa. Ihoa hoitavat ainesosat, kuten Aloe vera, arganöljy, hydrolysoidut jojobaesterit ja arnikkiuute tekevät Aloe Body Washista kaikille ihotyypeille sopivan vartalonpesuaineen. Lisäksi antioksidanttinen C-vitamiini hoitaa ja ravitsee ihoa.

Perusteellista hiustenhoitoa

Aloe vera sekä kolme eri öljyä vahvistavat ja kosteuttavat sekä hiuksia että hiuspohjaa. Foreverin Aloe-Jojoba Shampoo ja Conditioner sopivat kaikille hiustyypeille.

Hemmottele itseäsi arjen luksuksella

Aloe Liquid Soap sisältää ihoa hoitavaa Aloe veraa ja arganöljyä sekä luonnollisesti puhdistavia ainesosia. Hemmottele itseäsi saippualla, joka antaa ylellisen puhtauden tunteen ihoa kuivattamatta.