Blogikirjoitus -

Maistuva mangosmoothie

Tekeekö mielesi jotakin viilentävää ja raikasta, joka kutittelee makuhermoja mutta ei aiheuta huonoa omaatuntoa? Kokeile herkullista smoothieta, joka saa makunsa trooppisesta mangosta.

Joskus makeanhimo iskee täydellä voimalla. Silloin on hyvä, jos hihassa on pari ässää, joilla makeanhimon voi tyydyttää terveellisesti. Raikas smoothiemme on maistuva välipala, jossa on pientä lisäpotkua.

Tähän herkkujuomaan käytetään Forever Aloe Vera Gel -juomaamme, joka sisältää 99,7 % Aloe veran hienointa sisägeeliä. Lisäksi Forever Aloe Vera Gel sisältää C-vitamiinia, joka muun muassa edistää solujen suojaamista hapettumisstressiltä ja auttaa vähentämään väsymystä ja uupumusta.

Sekoita ainekset keskenään, rentoudu ja nauti smoothie jääkylmänä.

Ainekset (2 annosta):

• 2,5 dl pakastettua mangoa
  • 1 banaani
  • 1,5 dl jogurttia
  • 1 dl maitoa
  • 1 dl Forever Aloe Vera Gel -juomaa

Sekoita kaikki ainekset tehosekoittimessa ja nauti!

• Terveys, ruokavaliot jne.

• aloevera
  • recipe
  • nutrition

Lehdistön yhteyshenkilö Business related questions Scandinavia +46317278089

Foreverin uusimmalle Aloe vera -juomalle suursuosio

Foreverin esittelemä Forever Aloe Mango sai aikaan todellisen ostoryntäyksen ja aiheutti yrityksen sivuston kaatumisen. Forever Aloe Mango on kaikkien aikojen kesäisin Aloe vera -juomamme. Siinä makean mehukas mangon maku yhdistyy huippulaadukkaaseen Aloe veraamme. Lisäksi se sisältää C-vitamiinia, joka muun muassa auttaa vähentämään väsymystä ja uupumusta sekä edistää

Hedelmäinen mangomocktail

Suo itsellesi ylellinen hetki Aloe-mangomocktailia siemaillen. Juomassa auringon kypsyttämän mangon trooppinen maku yhdistyy raikkaaseen appelsiiniin ja limettiin. Tämän juoman todellinen juju on Forever Aloe Mango,joka ylevöittää mocktailin.

Makea, hapokas ja kirpeä salaatinkastike

Kun seuraavan kerran syöt salaatin, pyöräytä sen seuraksi Aloe Gel Dressing. Se valmistuu appelsiinista ja inkivääristä sekä makeasta ja notkeasta hunajasta. Koko komeuden kruunaa super-ravintolisä Aloe Vera Gel -juoma. Se sisältää 99,7% Aloe veran hienointa sisägeeliä sekä C-vitamiinia, joka muun muassa edistää solujen suojaamista hapettumisstressiltä ja auttaa vähentämään väsymystä ja uupumusta.

ITSE TEHTY PROTEIINIJÄÄTELÖ

Mustikka-suklaaproteiinijäätelö on loistava jälkiruoka tarjottavaksi vieraille kesähelteillä. Tämä Forever Ultra Chocolatea sisältävä herkku sopii nautittavaksi treenin jälkeen tai kuumina kesäpäivinä. Reseptin on kehittänyt norjalainen vaikuttaja, retkikeittokirjan kirjoittaja ja personal trainer Espen Hilton @espenhilton.