Automaattiset työlaitekiinnikkeet uusi vakiovaruste Engconilla

Automaattiset työlaitekiinnikkeet uusi vakiovaruste Engconilla

Maailman johtava rototilttivalmistaja Engcon ottaa nyt tärkeän askeleen ottamalla automaattisen EC-Oil-työlaitekiinnikejärjestelmän vakiovarusteeksi kaivupuomin ja rototiltin väliin. Sen ansiosta sinun ei enää tarvitse kiivetä ulos ohjaamosta työskentelemään itsepäisten ja likaisten liittimien ja letkujen kanssa. Engconin ilmoitus tarkoittaa, että yhtiö tarjoaa vakiona automaattisen öljy-, sähkö- ja keskusvoiteluliitännän.

”Pieni askel Engconille, mutta suuri harppaus kaivualalle”
Engconista tulee tämän uudistuksen myötä maailman ainoa rototilttivalmistaja, joka tarjoaa tämän ainutlaatuisen ja kokonaisvaltaisen järjestelmän vakiona.

– Kysyimme itseltämme, miksi sinun pitäisi maksaa ylimääräistä saadaksesi käyttöösi uusinta, turvallisinta ja käyttömukavuudeltaan parasta tekniikkaa, kun se ei kuitenkaan maksa meille lisää? Päädyimme siihen, että asiakkaan on nyt aika saada kaikki tarvittava meiltä vakiovarusteena. Tämä on pieni askel Engconille, mutta suuri harppaus kaivualalle, sanoo Engconin perustaja ja omistaja Stig Engström.

Engcon tarjoaa EC-Oilin sekä puomin työlaitekiinnikkeeseen että rototiltin yläosan kiinnikkeeseen, kun asiakas ostaa puomiin asennettavan engconin työlaitekiinnikkeen, rototiltin (QS45, QS50, QS60 ja QS70) sekä DC2-ohjausjärjestelmän yhdessä ja samassa tilauksessa. Tämä koskee kaikkia 1.5.2018 lähtien tehtyjä tilauksia.

Kytkentä onnistuu ohjaamosta poistumatta
Engconin automaattisen työlaitekiinnikkeen avulla voit nopeasti ja vaivattomasti kytkeä hydrauliikan, sähköjärjestelmän ja keskusvoitelun kaivukoneesi ja rototilttisi välille ohjaamosta poistumatta. EC-Oil tarjoaa erinomaisen käytettävyyden, huippuhelpon asennuksen ja turvallinen sähkö- ja öljyliitännän.

– Voit hyödyntää tarvittaessa joko kaivukoneen koko voimaa ja vakautta tai rototiltin monipuolisuutta. EC-Oilin ansiosta sinun ei enää tarvitse tehdä kompromisseja, Stig Engström sanoo.

Engconin veloitukseton tarjous sisältää yhden EC-Oil -lohkon, jossa on kaksi hydrauliliitintä, yksi keskusvoiteluliitin ja yksi sähköliitin koneen puomikiinnikkeeseen ja vastaavat komponentit rototiltin yläosaan. Tämä on kaikki mikä tarvitaan Engcon-rototiltin ja kaikkien sen sisältämien hienojen toimintojen kytkemiseksi.

– Asiakkaat saavat huomattavia etuja myös siitä, että omistamme koko järjestelmän ja voimme näin ottaa siitä kokonaisvastuun. Näin saat tarvitsemasi ratkaisun yhdestä paikasta, Stig Engström toteaa lopuksi.

Kategoriat

engcon on maailman johtava rototilttien (kaivukoneiden ”rannenivelten”) ja niihin soveltuvien työlaitteiden valmistaja. Ne tekevät kaivukoneista entistä monikäyttöisempiä, tarkempia ja turvallisempia. Osaamisemme, sitoutumisemme ja korkean palvelutasomme avulla autamme asiakkaitamme menestymään.

engcon on keskisuuri konserni, jonka emoyhtiön Holding AB:n kotipaikka on Ruotsin Strömsund. Myynnistä vastaavat yhdeksän myyntiyhtiötä, jotka toimivat Ruotsissa, Norjassa, Suomessa, Tanskassa, Isossa-Britanniassa, Saksassa, Ranskassa, Alankomaissa ja Pohjois-Amerikka (Yhdysvallat ja Kanada). Muista markkinoista vastaa engcon International. engcon-ryhmän liikevaihto oli vuonna 2016 noin 780 miljoonaa Ruotsin kruunua, ja sillä oli noin 200 työntekijää. www.engcon.com

Lehdistön yhteyshenkilö Chief Communication & Marketing Officer + 46 70 316 16 77

Tietoja engconista

engcon on maailman johtava rototilttien ja niihin soveltuvien työlaitteiden valmistaja. Ne tekevät kaivukoneista entistä tehokkaampia, monikäyttöisempiä, kannattavampia, turvallisempia ja kestävämpiä. Oman tuotemerkkimme alla tarjoamme ainutlaatuisen rototilttijärjestelmän, joka muuttaa kaivukoneen työlaitealustaksi, joka voi korvata muita koneita. Toimimme markkinoilla eri puolilla maailmaa paikallisten myyntiyhtiöidemme ja vakiintuneen jälleenmyyjien verkoston kautta.