Käytännöllistä ja kaunista keittiössä

Käytännöllistä ja kaunista keittiössä

Investointina keittiö on harvoin kovinkaan pieni. Ja toinen aspekti tietenkin on, että täytyyhän keittiöstään myös pitää ja siellä viihtyä vuosi vuoden jälkeen. Sisustuksen tulee olla kestävää ja sen tulee näyttää hyvältä vuodesta toiseen, vaikka käyttö on kovaa. Laadulla voitat aina pitkässä juoksussa.

Aistikkaassa keittiössä syntyy puhuttelevia päivällisiä. Miksi et loihtisi keittiöstäsi persoonallista avoimilla hyllyillä, joihin saat kauniisti esille isoäidin perintöposliinit. Kaiken muut voit helposti piilottaa eleganttien liukuovien taakse. Kaikelle tarpeelliselle löytyy paikkansa – niin isoille kuin pienillekin säilytettäville.

Kun me Elfalla valmistamme säilytysratkaisuja ja liukuovia, pätee siinä samat säännöt, kuin ruuanvalmistuksessakin. Kaiken perusta on parhaat raaka-aineet. Niillä kokataan huolella ja maustetaan persoonallisesti.