Elfa avaa näyttelytilan Dekostudiolla

Elfa avaa näyttelytilan Dekostudiolla

Suomen suurin huonekalu-, design- ja sisustustapahtuma Habitare käynnistyy tänään, 13.9. Messuilta vierailija saa elämyksiä ja ideoita sisustamiseen sekä kodin ja tilojen toiminnallisuuteen ja visuaalisuuteen. Uutta tänä vuonna on että Habitare laajenee Helsingin kaduille ja tuo messujen rinnalle uuden showroom-tapahtuman Helsingin sydämeen.

Elfa on yhtenä näytteilleasettajista Dekostudiolla, joka on rakennus- ja sisustusalan ammattilaisille, suunnittelijoille ja arkkitehdeille suunnattu kohtauspaikka ja tuotteiden showroom. Habitaren yhteydessä Dekostudio ja monet muut keskustan designalueella sijaitsevat showroomit ovat avoinna kaikille designin ystäville 13.-15.9.2003.

Dekostudiolta löydät myös nämä yritykset: K-Rauta PRO, Unidrain, Arvolista, Tammiholma, Polaria,Svedbergs, Tikkurila, Gerflor, Geberit, Hansgrohe, Ecophon, Electrolux, IdoGeberit, Timberwise, Smedbo, Ledvance, Duuri, Sika Finland ja Weber.

Tervetuloa! Dekostudio, Bulevardi 46

ke 13.9 klo 8.30-17 / to 14.9 klo 11-17 / pe 15.9 klo 9-15