Johanna ratkaisi vanhan talon säilytysongelmat

Blogikirjoitus -

Johanna ratkaisi vanhan talon säilytysongelmat

Oikeilla säilytysratkaisuilla löydät aina tilaa tavaroillesi, riippumatta tilan rajoituksista. Tervetuloa Berglundin perheen kotiin tutustumaan kuinka he hyödynsivät Elfan ratkaisuja maksimoidakseen säilytystilan vanhan talon jokaisessa sopessa.

Kun Johanna Berglund perheineen muutti uuteen kotiinsa – vanhaan taloon, jossa on paljon luonnetta, kauniita huoneita, vinokatot ja palkit – he kohtasivat haasteen. Uudessa kodissa oli huomattavasti vähemmän säilytystilaa kuin heidän edellisessä asunnossaan. Tavalliset vaatekaapit tai hyllyt eivät riittäneet; tarvittiin ratkaisuja, jotka voitaisiin räätälöidä tehokkaasti hyödyntämään jokainen käytettävissä oleva tila ja samalla täydentämään kodin estetiikkaa. Perhe löysi käyttämätöntä tilaa makuuhuoneen vinokaton alta, kodinhoitohuoneen seinältä ja portaiden alta. Näin he muunsivat ne toimivaksi säilytystilaksi.

Säilytys makuuhuoneen vinokaton alla

Makuuhuoneessa oli pieni syvennys, joka oli alun perin ajateltu lukunurkkaukseksi. "Muutimme melko nopeasti mielipidettämme ja päätimme, että haluamme siihen vaatehuoneen", Johanna kertoo. Mutta olisiko se mahdollista tässä tilassa, jossa oli vinokatto, palkit ja puuosat, jotka ovat osa alkuperäistä rakennetta? Elfan hyllyjärjestelmä, jossa on eri mittaisia ja eri korkeuksille asennettavia hyllyjä, muutti tämän pienen nurkkauksen täydelliseksi säilytystilaksi.

Minimalistinen kodinhoitohuone

Perheen pieneen kodinhoitohuoneeseen saatiin myös enemmän säilytystilaa pesukoneen ympärille ja pesualtaan yläpuolelle asennetun hyllyratkaisun avulla. Kaikki pesuaineet ja siivoustarvikkeet ovat nyt kauniissa koreissa hyllyillä ja vastakkaiselta seinältä löytyvät kokoon taittuvat kuivaustelineet, jonne perhe voi ripustaa pyykkinsä.

Kenkähylly portaiden alla

Portaiden alla oleva tila jää usein huomioimatta, mutta Johanna onnistui luomaan sinne säilytystilaa perheen kengille. Elfan lankahyllyistä syntyi tilaan täydellisesti sopiva kenkähyllykkö.

Riippumatta kotisi koosta, pohjaratkaisusta tai tyylistä, Elfan innovatiiviset säilytysratkaisut on suunniteltu hyödyntämään jokaisen senttimetrin, muuttaen minkä tahansa tilan siistimmäksi ja toimivammaksi.

Tutustu Johannan säilytysratkaisuihin