Olemme ylpeitä Elemiksen saavuttaessa B Corp -sertifioinnin

ELEMIS-tiimi on työskennellyt väsymättä yli 18 kuukauden ajan uusien liiketoimintamenetelmien käyttöönoton ja tulevien parannusmahdollisuuksien löytämiseksi. Tiukan B Impact -arvioinnin jälkeen ELEMIS on ylpeä voidessaan liittyä niiden yli 6 000 maailmanlaajuisen yrityksen joukkoon, jotka on tunnustettu hyödyntävän liiketoimintaansa hyvän tekemiseen. Sertifiointi vahvistaa, että ELEMIS täyttää korkeat standardit koskien yhteiskuntaan ja ympäristöön liittyvää toimintaa, läpinäkyvyyttä ja vastuuta.

B Corp sertifiointi kannustaa Elemistä tavoitteessaan olla Ison-Britannian kestävin ihonhoitobrändi, joka keskittyy monimuotoisuuden suojeluun ja palauttamiseen, positiivisempaan ilmastovaikutukseen ja ihmisten sekä yhteiskunnan voimaannuttamiseksi paremman tulevaisuuden puolesta.

"ELEMIS tulee parantamaan koostumuksiensa ekosuunnittelua sekä lanseeraamaan kestävämpiä tuotepakkauksia koko tuoteportfolion läpi seuraavien kolmen vuoden aikana, samalla kun keskitymme yhteisöjemme hyvinvointiin sekä toiminnan sisällä että sen ulkopuolella. Filantrooppisuutemme tulee jatkossakin keskittymään sekä sosiaalisiin että ympäristöllisiin aiheisiin, kuten sairauksien ehkäisyyn ja tietoisuuden lisäämiseen, mielenterveyteen ja hyvinvointiin, puhtaisiin vesistöihin sekä luonnon uudistamiseen." - Oriele Frank, Co-Founder and Chief Product & Sustainability Officer

• Terveys, sairaanhoito, lääketiede

• kauneus
  • sustainability
  • ihonhoito
  • b corp

Dermarome on ihonhoidon-, meikkien ja tuoksujen maahantuoja Pohjoismaissa. Tuotevalikoimaamme sisältyy tarkkaan valikoidut ammattimaiset tuotemerkit; bareMinerals, ELEMIS, Aurelia, PRIORI, LÖWENGRIP, NIOD, The Ordinary, The Chemistry Brand, Murad, Buxom, Browgame Cosmetics, Grande Cosmetics, Skinbetter science, LOVA SKIN ja N.C.P.

Yli 30 vuoden kokemuksella pyrimme jatkuvasti kehittämään osaamistamme ja jatkamaan kasvuamme. Suhtaudumme intohimoisesti työhömme, ja olemme iloisia voidessamme jakaa ammattitaitoa ja osaamista kauneusalalla yhdessä jälleenmyyjiemme kanssa, jotka koostuvat kauneushoitoloista, kylpylöistä, klinikoista, vähittäismyynnistä, verkkokaupoista ja apteekeista.

Amanda Jaakkola

Lehdistön yhteyshenkilö PR & Marketing Coordinator, Finland