Uutinen -

Deloitten Fast 50 -ohjelma paljastaa taas Suomen teknologiayritysten kasvuraketit

Mistä löytyvät Suomen tulevaisuuden uusimmat teknologiatoivot ja miten suomalaiset huippukasvajat pärjäävät EMEA-tasolla (Eurooppa, Lähi-itä, Afrikka)?

Deloitten globaaliin teknologia, media ja telekommunikaatio (TMT) -toimialaryhmään kuuluva Technology Fast 50 -ohjelma etsii vuonna 2011 jo seitsemättä kertaa Suomen nopeimmin kasvavat teknologiayritykset. Mukana olevat yritykset osallistuvat automaattisesti myös Deloitten EMEA-alueen Technology Fast 500 -ohjelmaan.

Viime vuonna voittajayritys, tamperelainen kontaktittomien matkalippujen ja RFID-etätunnistinratkaisujen toimittaja Confidex Oy ylsi EMEA-listalla kuudenneksi. Sijoitus oli suomalaisyritysten korkein Fast 50 -ohjelman historiassa. Yhteensä viime vuoden EMEA-listalle ylsi 22 suomalaisyritystä.

Nyt valmisteltava listaus perustuu liikevaihdon kasvulle vuosina 2006–2010 ja paljastaa, kuinka menestyksekkäästi kasvuraketit taistelivat tiensä taantuman halki. Suomen Technology Fast 50 -tulokset julkistetaan palkintojenjakoseminaarissa marraskuussa 2011.

Tarkemmat tiedot Fast 50 -ohjelmasta löytyvät osoitteesta www.deloitte.com/fi/fast50

Lisätietoja:
Jukka-Petteri Suortti
TMT-toimialajohtaja, Deloitte
jukka-petteri.suortti@deloitte.fi

Deloitte on maailman johtavia asiantuntijapalveluorganisaatioita. Palveluksessamme on noin 170 000 asiantuntijaa yli 150 maassa. Tarjoamme asiakkaillemme tilintarkastukseen, verotukseen, konsultointiin ja yritysjärjestelyihin liittyviä palveluita. Asiakkainamme on yli puolet maailman suurimmista yrityksistä sekä lukuisa määrä kansallisia yrityksiä, julkisia organisaatioita ja kansainvälisiä kasvuyrityksiä. Suomessa palveluksessamme on noin 400 asiantuntijaa, jotka toimivat 6 aluetoimistossa ympäri Suomen. www.deloitte.fi

• Rahoitus

• asiantuntijaorganisaatio