Uusi Bonaqua Multi Mansikka‐Kiwi sisältää sinkkiä ja B‐vitamiinia

Uusi Bonaqua Multi Mansikka‐Kiwi sisältää sinkkiä ja B‐vitamiinia

Kotimainen kivennäisvesibrändi Bonaqua ilahduttaa mansikan ja kiivihedelmän makuisella uutuusjuomallaan, johon on lisätty ihon pysymistä normaalina edistävää sinkkiä sekä B‐vitamiineja. Alun perin Kiinasta kotoisin olevan kiivihedelmän maku muistuttaa karviaismarjaa ja yhdessä kesäisen makean mansikan kanssa saadaan aikaan makuhermoja kutkuttava yhdistelmä.

Ihana makupari: Mansikka & Kiwi
Matalahiilihappoinen Bonaqua Multi Mansikka-Kiwi maistuu kesäisen raikkaalta: suloisen makea mansikka ja kirpakka kiivihedelmä täydentävät toisiaan. Juoma on mieto eikä liian makea, joten Multi Mansikka-Kiwi sopii hyvin niin jano- kuin ruokajuomaksikin. Bonaqua Multi Mansikka-Kiwi -juomaan on lisätty sinkkiä sekä B3- ja B5 -vitamiineja. 0,5L pullosta saa 30 % sinkin, B3- ja B5 -vitamiinien päivittäisestä saantisuosituksesta.

Jokaisesta pullosta 3 litraa puhdasta vettä Afrikkaan
Suomalaisesta raikkaasta vedestä kivennäisvesijuomia valmistava Bonaqua vie kuluttajien avulla vesiapua Afrikkaan. Tänä vuonna Suomen Punaisen Ristin kanssa yhteistyössä tehtävä 3 litraa puhdasta vettä -kampanja on käynnissä jo kolmatta vuotta. Bonaquan vesilähettiläs Vanessa Kurri kannustaa suomalaisia auttamaan puhtaan juomaveden keräämisessä Afrikkaan.”Moni suomalainen varmasti pohtii, kuinka voisi auttaa ja antaa hyvän kiertää. Tämä on minun tapani auttaa ja toivon voivani innostaa mukaan muitakin.”, Vanessa sanoo. Lue lisää kampanjasta: www.facebook.com/3litraapuhdastavetta

Bonaqua Multi Mansikka-Kiwi
Ainesosat:
vesi, sokeri, hiilidioksidi, happamuudensäätöaine (sitruunahappo), luontainen kiiviaromi, joka sisältää muita luontaisia aromeja, mineraali (sinkkiglukonaatti), vitamiinit (niasiini, pantoteenihappo), säilöntäaine (kaliumsorbaatti).

100 ml sisältääEnergia  44 kJ / 10 kcal
Proteiini  0 g
Hiilihydraatit  2,5 g josta sokeria 2,5 g
Rasva  0 g josta tyydyttynyttä 0 g