Tervetuloa inspiroivalle luennolle sisällöntuottajaduo Northern Actionin kanssa! Kuulet lisää videoiden luomisesta ja valokuvaamisesta hybridikameroilla, kuten Canon EOS R5 C ja EOS C70, ja inspiroidut upeasta sisällöstä.

Tämä luento on tarkoitettu niile, jotka ovat kiinnostuneet videoiden luomisesta. Northern Actionin Sami ja Joonas kertovat sinulle lisää siitä, kuinka Canon EOS R5 C ja EOS C70 ovat muuttaneet heidän tapaansa työskennellä ja luoda videoita. He tuovat esiin kameroiden tärkeimmät ominaisuudet, antavat sinulle parhaat vinkit ja niksit sekä kertovat lisää lisää näiden hybridikameroiden eduista.

Milloin: Lauantaina 19. marraskuuta klo 12.00
Missä: Scandinavian Photo, Uudenmaankatu 16, Helsinki

Lauantain tapahtumassa klo 11.00-16.00 Canonin tuoteasiantuntija on myös paikalla ja hän esittelee EOS R -järjestelmän kuumimmat tuotteet, mukaan lukien vasta julkaistu Canon EOS R6 Mark II.

Tietoa Northern Actionista
Suomalainen Northern Action -kaksikko on erikoistunut seikkailunhaluisiin ja kaupallisiin valokuviin ja videoihin. He keskittyvät moderniin ja laadukkaaseen sisältöön leikkien väreillä sekä eri perspektiiveillä.

Sami Lievonen
ja Joonas Puhakka aloittivat valokuvaamisen teini-iässä ja he tapasivat paikallisessa urheilutapahtumassa 15-vuotiaina. He jakavat intohimonsa tekniikkaan, valokuvaukseen ja liiketoimintaan ja ajattelivat, että he voisivat käyttää taitojaan harrastuksensa rahoittamiseen.

Linkki ilmoittautumiseen: https://new.memlin.com/view/63...

Tervetuloa! https://www.scandinavianphoto....