BMW Yksityisleasing korvaa yksityisasiakkaiden BMW Easyleasen

BMW Yksityisleasing korvaa yksityisasiakkaiden BMW Easyleasen

BMW tarjoaa jatkossa yksityisasiakkailleen BMW Yksityisleasing -palvelua, joka korvaa aiemman BMW Easyleasen. Uudistus selkeyttää yksityisasiakkaiden autojen rahoituspalvelua. Muutos ei vaikuta BMW Easylease -asiakkaisiin, vaan heidän rahoitussopimuksensa jatkuu ennallaan sopimuksen loppuun saakka.

BMW Yksityisleasing -palvelun tarjoaa autoleasingyhtiö NF Fleet, joka on Nordea Rahoituksen ja ALD Automotiven yhteisyritys. ALD Automotive on tarjonnut aiemmin BMW Huoltoleasingia ja tarjoaa sitä myös jatkossa.

– ALD Automotive sekä NF Fleet ovat erittäin ammattitaitoisia kumppaneita ja jakavat myönteisen näkemyksemme autoalan kehityksestä sähköistymismurroksessa. Yhteistyömme laajeneminen näkyy asiakkaillemme entistä selkeämpinä rahoituspalveluina, sanoo BMW Financial Services Finlandin Country Manager Jussi Sutinen.

– Kumppanimme ALD Automotive ja NF Fleet vahvistavat asiakaspalveluamme, ja yhteistyössä heidän kanssaan voimme tarjota entistä yksilöllisempää palvelua. Sähköistymismurros avaa mahdollisuuksia parempaan asiakaspalveluun, ja kumppanimme ovat tärkeä osa kokonaisuutta, sanoo BMW Group Suomen toimitusjohtaja Janne Kämäräinen.

BMW Yksityisleasingin sopimusaika voi olla esimerkiksi kolme vuotta/30 000 kilometriä tai joku muu valinnainen kausi/kilometrimäärä.

– Haluamme tukea BMW Suomen huippuluokan asiakaspalvelua ja samalla monipuolistaa ja selkeyttää heidän palvelutarjontaansa. Autoalan kasvu vaatii rahoituspalvelujen muokkaamista asiakkaan tarpeiden mukaan, joten me voimme täydentää BMW:n alan huippua olevaa asiakasymmärrystä, kertoo ALD Automotive Suomen varatoimitusjohtaja Anssi Rinne.

ALD Automotive Oy, Anssi Rinne, varatoimitusjohtaja, p. 043 850 0354, anssi.rinne(at)aldautomotive.com, www.aldautomotive.fi

ALD Automotive

ALD Automotive on maailman johtava liikkumisratkaisujen toimittaja, joka tarjoaa globaalisti autokannan hallinta- ja huoltoleasingratkaisuja eri kokoisille yrityksille sekä yksityisasiakkaille yli 40 maassa. ALD Automotive hallinnoi maailmalaajuisesti lähes 1,8 miljoonan auton kantaa 6 700 työntekijän voimin. Alansa johtavana toimijana ALD Automotiven strategian keskiössä on vastuullinen liikkuminen, tuoden innovatiivisia ratkaisuja ja työkaluja asiakkaiden päivittäistä liikkumista helpottamaan.

NF Fleet

NF Fleet on Nordea Rahoituksen ja ALD Automotiven osakkuusyhtiö, joka tuottaa monipuolisia yritys- ja yksityisleasingpalveluita. Se tarjoaa asiakkailleen mitattavaa taloudellista etua innovatiivisilla liikkumisen kokonaisratkaisuilla hankinnan rahoituksesta ja autokannan hallinnoinnista konsultointiin. Yhtiö toimii Suomen lisäksi Ruotsissa, Norjassa ja Tanskassa.

BMW Group myi yli 2,3 miljoonaa autoa ja yli 169 000 moottoripyörää vuonna 2020. BMW Groupin liikevaihto tilivuonna 2020 oli 99 miljardia euroa ja voitto ennen veroja 5,2 miljardia euroa. Vuoden 2020 lopussa yhtiöllä oli yhteensä 120 726 työntekijää.

BMW Group on yksi maailman menestyneimmistä autojen ja moottoripyörien valmistajista, jonka brändejä ovat BMW, MINI, Rolls-Royce ja BMW Motorrad ja joka tarjoaa myös rahoitus- ja liikkuvuuspalveluita. BMW Groupilla on yli 30 tuotantolaitosta maailmanlaajuisesti, ja yhtiön myyntiverkosto kattaa yli 140 maata.
BMW Group myi yli 2,55 miljoonaa henkilöautoa ja yli 209 000 moottoripyörää vuonna 2023. BMW Groupin liikevaihto tilivuonna 2023 oli 155,5 miljardia euroa ja voitto ennen veroja 17,1 miljardia euroa. Vuoden 2023 lopussa yhtiöllä oli yhteensä 154 950 työntekijää.
BMW Groupin menestys on aina pohjautunut pitkäjänteiseen suunnitteluun ja vastuulliseen toimintaan. Yhtiö onkin ottanut jo varhaisessa vaiheessa strategiaansa ohjaamaan vastuullisuuden ja tehokkaan resurssien hallinnan toimitusketjusta tuotannon kautta aina tuotteidensa käyttövaiheen loppuun saakka.