Skullcandy laajentaa langattomien kuulokkeiden mallistoaan

Skullcandyn laajentaa langattomien kuulokkeiden mallistoaan

Maailman johtava lifestyle-kuulokevalmistaja, Skullcandy tuo markkinoille laajan valikoiman uusia langattomia kuulokkeita. Skullcandyn langattomien kuulokkeiden mallisto laajenee kahdella nappi- ja yhdellä sankamallilla.

Malliston huipputuotteeksi nousee langaton, urheilukäyttöön suunniteltu nappikuuloke XTfree. Kuuloke on erittäin kevyt, ergonomisesti urheilukäyttöön muotoiltu ja kosteussuojattu. Pehmeä, silikoninen korvansisäsanka pitää kuulokkeen paikallaan urheilun aikana. XTfree:ssä on helppokäyttöinen mikrofoni ja ohjain puheluita ja musiikkia varten. Akun kesto on kuusi tuntia.

Skullcandyn klassikkonappikuulokkeesta Smokin Buds 2:sta tulee niin ikään langaton versio. Erinomaisen äänenlaadun lisäksi kuulokkeessa on mukana istuvuutta parantava, irroitettava kuulokejohdon "kauluri". Akun kesto on kuusi tuntia. Mikrofoni, ohjain ja äänensäätö löytyvät johdosta.

Sankamalleista langattoman version saa Skullcandyn monikäyttöinen Uproar. Malli sopii laajalle käyttäjäkunnalle ja tuo langattomana huomattavasti lisää käyttömukavuutta. Uproarin istuvuus on napakka ja miellyttävä. Siinä on mikrofoni sekä puhelun ja äänensäätö, jotka ovat sijoitettu kätevästi kuulokekupin kylkeen. Pehmeät istuintyynyt ja 10 tunnin akunkesto takaavat pidemmänkin kuuntelusession.

Kuulokkeiden suositushinnat ovat: XTfree 99,95, Smokin Buds 2 Wireless ja Uproar Wireless 59,95. Kaikista malleista löytyvät perusvärien lisäksi sesongin trendi- ja teemavärit.

Myyntiin lokakuussa

Skullcandyn uudet langattomat mallit tulevat myyntiin lokakuussa, valikoiduilla jälleenmyyjillä.

www.skullcandy.com

Tuotekuva: