Tiedote -

Bluebaum Oy esittelee Skullcandyn langattomien sankakuulokkeidensa seuraavan sukupolven: Hesh ANC ja Hesh EVO

Skullcandyn 2021 uutuusmalleista löytyy tasokkaita True Wireless nappikuulokkeita, myös vastamelutoiminnolla. Sankamalleista esittelyssä uusi Hesh Evo ja vastameluversio Hesh ANC.

Helsinki, 19. helmikuuta 2021 – Bluebaum Oy esittelee tänään Skullcandyn langattomien sankakuulokkeidensa seuraavan sukupolven: Hesh ANC ja Hesh EVO.

Skullcandy HESH EVO - Skullcandy HESH Evo on päivitetty versio Skullcandyn suositusta langattomasta sankakuulokkeesta. HESH Evossa on kestävä, kokoontaittuva mekaaninen rakenne, Bluetooth v5.0 sekä integroituna Tile -paikannin, joka auttaa kuulokkeen löytämisessä, jos se hukkuu. Akunkesto on jopa 36 tuntia ja pikalatauksella saa 10 minuutissa jopa 4 tuntia kuunteluaikaa. Kuuloke ladataan USB-C liitännällä. Mukana säilytyspussi ja AUX kaapeli varalle. SVH 99,95.

Skullcandy HESH ANC - Skullcandy HESH ANC on langaton sankakuuloke aktiivisella melunpoistolla. Uudessa HESH ANC:ssa on tehokas, neljän mikrofonin avulla toteutettu, aktiivisesti taustaääniä monitoroiva melunpoisto. Kuulokkeessa on pitkä akunkesto (jopa 22 tuntia) ja pikalataus, jolla saa 10 minuutissa jopa 4 tuntia kuunteluaikaa. HESH ANC:ssa on integroituna Tile -paikannin, joka auttaa kuulokkeen paikantamisessa, jos se hukkuu. Kuuloke ladataan USB-C liitännällä. Mukana säilytyspussi ja AUX kaapeli varalle. SVH 129,95.

Skullcandy JIB TRUE - True Wireless versio Skullcandyn myydyimmästä nappikuulokkeesta JIB:stä. Kuulokkeessa on pitkä, jopa 22 tunnin akunkesto (kuulokkeet 6 tuntia + akkukotelo 16 tuntia) sekä IPX4 kosteus- ja pölysuojaus. Musiikin ja puheluiden ohjaus napista ja Activate Assistant -tuki. SVH 59,95.

Skullcandy INDY ANC - Skullcandy INDY ANC on langaton True Wireless nappikuuloke aktiivisella melunpoistolla. Siinä on tehokas, neljän mikrofonin avulla toteutettu, aktiivisesti taustaääniä monitoroiva melunpoisto. Parhaan kuuntelukokemuksen takaa personoitava audioprofiili ja titaanipinnoitetut 12mm äänielementit. Kuulokkeessa on pitkä, jopa 30 tunnin akunkesto (kuulokkeet 6 tuntia + akkukotelo 24 tuntia). Pikalatauksella saa 10 minuutissa jopa 2 tuntia kuunteluaikaa. INDY ANC:ssa on integroituna Tile -paikannin, joka auttaa kuulokkeen paikantamisessa, jos se hukkuu. Kuuloke ladataan joko USB-C liitännällä, tai langattomasti (Qi). Activate Assistant -tuki. EQ ja Ambient -moodit. IP55 suojaus kosteutta ja pölyä vastaan. SVH 129,95.

Skullcandyn uutuudet tulevat saataville helmi- ja maaliskuussa 2021 valituilla jälleenmyyjillä (mm. Prisma, Veikon Kone, Elisa, Verkkokauppa.com, Stockmann.com).

Lisätietoa Skullcandy -kuulokkeista: https://www.skullcandy.eu Erik Motelay, erik@bluebaum.com, p. 0400 422755

Kuvapyynnöt ja median testilaitteet: info@bluebaum.com

Kuva-arkisto netissä:

INDY ANC- kuvat: https://skullcandy.amplifi.io/share/xZCk7OYZi
video: https://skullcandy.amplifi.io/share/IB9F@bO7C

HESH EVO - kuvat: https://skullcandy.amplifi.io/share/sqgmznggw
video: https://skullcandy.amplifi.io/share/LP5JcGSRE

HESH ANC - kuvat: https://skullcandy.amplifi.io/share/sblDadPG8
video: https://skullcandy.amplifi.io/share/aLf3e1c@m

JIB TRUE - kuvat: https://skullcandy.amplifi.io/share/EkyWqq3RB
video: https://skullcandy.amplifi.io/share/bTngdUYZx

• Teknologia, yleinen

• kuulokkeet
  • audio
  • bluetooth
  • skullcandy
  • viihde-elektroniikka

Bluebaum Oy on vuonna 2006 perustettu yritys, joka on erikoistunut innovatiivisten kuluttajatuotteiden maahantuontiin, jakeluun, myyntiin ja markkinointiin.

Bluebaum Oy:n valikoimiin kuuluvat mm. Skullcandyn kuulokkeet, Zaggin mobiilitarvikkeet, Lexon Designin audio-tuotteet.

Lisätiedot www.bluebaum.com

Harri Slip