Ohita
Bjelinin kovetettu puulattia voitti TISE 2023 -messuilla parhaan tuotekokonaisuuden palkinnon

Tiedote -

Bjelinin kovetettu puulattia on voittanut julkitilojen käyttöluokan 33 lattioiden palkinnon The International Surface Event (TISE) 2023 -tapahtumassa. Välinge Innovationin innovatiivisilla 5G® Dry™ ja Woodura® -teknologioilla varustettu kovetettujen lattioiden mallisto voitti parhaan tuotekokonaisuuden palkinnon.

"Laatu on tärkein asia Bjelinin kovetetuissa puulattioissa – korkealaatuisen kovetetut puulattiat yhdistettyinä viimeisimpään teknologiaan", sanoo Zach Adams, Välingen Pohjois-Amerikan pääjohtaja.
"Siksi on suuri kunnia, että olemme saaneet tunnustusta tämän arvokkaan palkinnon muodossa."

"Best of Awards" järjestetään vuosittain kuuluisilla TISE-messuilla Las Vegasissa, jossa sekä messukävijät että teollisuuden edustajat äänestävät parhaista tuotteista.

Liiketiloilla on omat erityiset vaatimuksensa, ja perinteisesti kysymys on ollut muotokielestä eikä niinkään toiminnallisuudesta – mutta ei enää. Bjelinin käyttöluokan 33 kovetetut puulattiat ovat todiste siitä, että kaunis, aito puulattia voi olla täydellinen myös kovan kulutuksen kohteisiin. Välinge Innovationin edistynyt teknologia mahdollistaa täydellisen lattian yrityksellesi, oli kyseessä sitten hotelli, ravintola, kahvila tai muotiliike ilman, että sinun täytyy tehdä kompromisseja.

"Patentoitu teknologiamme tuo merkittäviä hyötyjä mihin tahansa lattiaan. Nyt voit saada puusta tehdyn tuotteen, jonka vedenpitävyys on huomattavasti korkeampi. 5G Dry on täysin vesitiivis lukkoponttijärjestelmä, ja Woodura-teknologian ansiosta pinta on vettä hylkivämpi. Woodura-menetelmä tekee lankuista myös monikertaisesti kestävämpiä, naarmuja-ja iskuja kestävämpiä - kestävämpiä kuin mikään perinteinen lattiavaihtoehto. Näin ollen saat korkealaatuisen lattian, joka on vain vähän huoltoa vaativa ja huoleton myös julkitiloissa”, sanoi Per Nygren, Välinge Innovationin varatoimitusjohtaja.

Aiheet

Bjelin on osa ruotsalaista perheomisteista Pervanovo-yritysryhmää, jonka keskuspaikka on Vikenissä Etelä-Ruotsissa ja jolla on huippuluokan tuotantolaitokset Kroatiassa. Konsernilla on 2200 työntekijää ja sen vuosittainen liikevaihto on 200 miljoonaa euroa. Bjelinin perustajat keksivät maailman ensimmäisen laminaattilattian 1970-luvun loppupuolella Perstorpin aikoinaan ja 1990-luvulla innovatiivisen lukkoponttilattian, joka on nykyisin konsernin päätuotelinja. Bjelinin maailmanlaajuinen myyntiorganisaatio markkinoi tällä hetkellä konsernin viimeisintä vihreätä lattiainnovaatiota, kovetettua puuta, joka on teknologia, jonka avulla voidaan valmistaa kestäviä ja luontoystävällisiä lattioita. Woodura®-teknologian avulla valmistettu kovetettu puu on konsernin tuotekehitysyrityksen, Välinge Innovation AB:n patentoima keksintö,  www.bjelin.com

Tiina Hämäläinen

Lehdistön yhteyshenkilö Country Manager, Bjelin Finland +358 (0)3 43 99 850