Bjelin lanseeraa uusia tuotteita Domotexissa

Bjelin lanseeraa uusia tuotteita Domotexissa

Bjelin lanseeraa tuoteuutuuksia seuraavilla Domotex-messuilla Hannoverissa, Saksassa, 11.–14. tammikuuta 2024. Mikä olisikaan parempi paikka lanseerata uusia lattianpäällysteitä kuin innovaatioihin keskittyvät messut?

Yhtiö esittelee nykyisen kovetettujen puulattioiden valikoimansa rinnalla uudet tuotteet kuten uusimmat lankkukoot, klassisen kalanruotoparketin sekä joustavan ja kevyen SPC Rigid Core -lattian.

Kestävä kehitys on edelleen kuuma aihe, ja Bjelin esitteleekin tytäryrityksensä Välinge Innovationin kehittämiä vallankumouksellisia teknologioita, jotka takaavat kestävän ja pitkäaikaisen kokemuksen.

"Olemme iloisia voidessamme esitellä uusimmat tuotteemme yhdellä maailman merkittävimmistä lattiamessuista", sanoi Fredrik Alfredsson, Bjelinin globaali myyntijohtaja. "Täällä innovaatiot ja ympäristöystävälliset materiaalit kohtaavat, ja me Bjelinillä käytämme huipputeknologiaa yhdistettynä vastuullisesti hankittuihin raaka-aineisiin."

Bjelinin kovetetuissa puulattioissa on patentoitu korkealaatuinen Woodura®-teknologia, joka maksimoi raaka-aineiden käytön ja jonka ansiosta voimme valmistaa 100 % aitoja puulattioita, jotka ovat kolme kertaa lujempia kuin perinteiset puulattiat.

Ajaton ja tyylikäs kalanruotoparketti on markkinoiden ensimmäinen lukkopontilla asennettava kalanruotolattia. Lukkopontti tekee sen asentamisesta helppoa ja nopeaa, kun taas SPC Rigid Core -lattia tarjoaa todella vedenpitävän kokemuksen. Ulkonäöltään ja tunnultaan skandinaavista tammea jäljittelevässä SPC Rigid Core -lattiassa on patentoitu Liteback™-teknologia, jonka ansiosta lattia on kevyempi, helpompi käsitellä ja ääntä vaimentavampi.

Bjelinin tytäryritys Välinge Innovation on myös Domotexissa esittelemässä Bjelinin lattioissa käytettyjä patentoituja teknologioita, kuten Woodura®:a, Liteback™:a ja vedenpitävää 5G® Dry™ –lukkoponttia, jonka ansiosta asennus on nopeaa, helppoa ja lopputulos kestävä.

Tule tapaamaan meitä hallin 20 osastolla A08.

Aiheet

Bjelin on osa ruotsalaista perheomisteista Pervanovo-yritysryhmää, jonka keskuspaikka on Vikenissä Etelä-Ruotsissa ja jolla on huippuluokan tuotantolaitokset Kroatiassa. Konsernilla on 2200 työntekijää ja sen vuosittainen liikevaihto on 200 miljoonaa euroa. Bjelinin perustajat keksivät maailman ensimmäisen laminaattilattian 1970-luvun loppupuolella Perstorpin aikoinaan ja 1990-luvulla innovatiivisen lukkoponttilattian, joka on nykyisin konsernin päätuotelinja. Bjelinin maailmanlaajuinen myyntiorganisaatio markkinoi tällä hetkellä konsernin viimeisintä vihreätä lattiainnovaatiota, kovetettua puuta, joka on teknologia, jonka avulla voidaan valmistaa kestäviä ja luontoystävällisiä lattioita. Woodura®-teknologian avulla valmistettu kovetettu puu on konsernin tuotekehitysyrityksen, Välinge Innovation AB:n patentoima keksintö, www.bjelin.com

Lehdistön yhteyshenkilö Head of Marketing +46 42 456 9496

Reinventing the flooring market - uudistamme lattiamarkkinan