Bjelin lanseeraa innovatiiviset kalanruotolattiat

Bjelin lanseeraa innovatiiviset kalanruotolattiat

Bjelin esittelee patentoitujen teknologioiden avulla valmistetun kulutusta kestävän kalanruotolattian – modernin version ajattomasta klassikkolattiasta. Woodura Kalanruotolattia 2.0 :n sauvakoko on isompi ja sauvat ovat kolme kertaa kovempia verrattuna perinteisiin kalanruotolattioihin. Lukkopontilliset kalanruotosauvat ovat helppoja asentaa.

Bjelinin kovetettu kalanruotopuulattia on valmistettu Woodura®-teknologian avulla.
Tämä teknologia parantaa lattian iskunkestävyyttä, ja erittäin laadukas 5G®-lukkopontti helpottaa asennusta. Jo aiemmin Skandinavian markkinoilla testatun tuotteen myyntimenestys saa nyt jatkoa kansainvälisillä markkinoilla.

"Woodura Kalanruoto 2.0 kertoo sitoutumisestamme innovaatioihin ja luovuuteen", toteaa Fredrik Alfredsson, Bjelinin globaali myyntijohtaja. "Ulkonäöltään tämä on designtuote, jossa perinteinen eleganssi yhdistyy nykyaikaiseen tyyliin. Ominaisuuksiltaan tämä lattia on paljon paremmin käyttöä kestävä vaihtoehto.”

91 mm x 546 mm:n kokoiset kalanruotosauvat ovat suurempia kuin perinteiset kalanruotosauvat ja tuovat modernia tunnelmaa sisustukseen. Woodura®-teknologia antaa mahdollisuuden tehdä suurempia määriä kalanruotosauvoja, mutta myös optimoi raaka-aineiden käytön.

Tämä monipuolinen ja inspiroiva lattia voidaan asentaa useisiin eri kuvioihin aina perinteisestä kalanruodosta tupla- ja triplakalanruotokuvioon, kori- ja ruutukuvioon. Malliston lattiat on valmistettu vastuullisesti hankitusta kroatialaisesta tammesta, ja sen värisävyt ovat Misty White, Natural ja Earth Grey. Saatavana rauhallisena Select-lajitelmana. Laudan pinnassa on kova pro mattalakkapinta, joka helpottaa lattian huoltoa ja antaa lattialle pitkän kestoiän.

Bjelin kertoo lisää uutisia yrityksen liiketoiminnan kasvaessa.

Aiheet

Bjelin on osa ruotsalaista perheomisteista Pervanovo-yritysryhmää, jonka keskuspaikka on Vikenissä Etelä-Ruotsissa ja jolla on huippuluokan tuotantolaitokset Kroatiassa. Konsernilla on 2200 työntekijää ja sen vuosittainen liikevaihto on 200 miljoonaa euroa. Bjelinin perustajat keksivät maailman ensimmäisen laminaattilattian 1970-luvun loppupuolella Perstorpin aikoinaan ja 1990-luvulla innovatiivisen lukkoponttilattian, joka on nykyisin konsernin päätuotelinja. Bjelinin maailmanlaajuinen myyntiorganisaatio markkinoi tällä hetkellä konsernin viimeisintä vihreätä lattiainnovaatiota, kovetettua puuta, joka on teknologia, jonka avulla voidaan valmistaa kestäviä ja luontoystävällisiä lattioita. Woodura®-teknologian avulla valmistettu kovetettu puu on konsernin tuotekehitysyrityksen, Välinge Innovation AB:n patentoima keksintö, www.bjelin.com

Lehdistön yhteyshenkilö Head of Marketing +46 42 456 9496

Reinventing the flooring market - uudistamme lattiamarkkinan