Muutimme tuotannon tehtaassa tuulilasin pesunesteestä Käsi desinfiointiaineeseen 48 tunnissa, ”me haluamme auttaa, jos pystymme”!

Uutinen -

Koronaviruksen leviämisen yhteydessä käsien ja pintojen desinfioinnin kysyntä on lisääntynyt voimakkaasti lyhyessä ajassa.

”Teimme päätöksen maaliskuun alkupuolella muuttaa tuotantoa, kesti tuskin 48 tuntia kun ensimmäinen Käsien desinfiointiaine oli valmis ja pakattu toimitettavaksi vastaanottajalle ”, sanoo Christian Lundell, Arom-dekor Kemi AB: n toimitusjohtaja ja osakas. Arom-dekor Kemi AB on yli 5 viikon ajan keskittynyt enemmän tai vähemmän pelkästään käsi- ja pintadesinfiointituotteiden valmistamiseen. ”Tarve on ollut valtava jo ensimmäisestä päivästä alkaen ja tunsimme, että meidän on otettava vastuumme ja haluamme auttaa niin paljon kun pystymme. Meillä on myös suurin osa tarvitsemastamme ”inhouse” tuotannon lisäksi, kuten oma suunnitteluosasto, etikettien tulostaminen jne. Suurin osa tuotannon määrästä myydään jälleenmyyjien kautta. Olemme yrittäneet toimittaa tuotteet niin nopeasti kun mahdollista, varsinkin jos loppukäyttäjä on  hoito-palvelu, vanhustenhoito tai vastaava. ” Christian jatkaa.

Christian osoittaa kunnioitusta työntekijöitäan kohtaan
Arom-dekorin tuotanto tapahtuu tehtaalla, joka sijaitsee Boråsin ulkopuolella Ruotsissa. Yhtiöllä on runsaat 50 työntekijää  jotka työskentelevät niin paljon kuin mahdollista kysynnän tyydyttämiseksi. ”- Kaikki työntekijät tekevät fantastista työtä ja monet heistä panostavat seitsemän päivän viikkoon. Yhtiön muiden tuotteiden tuotanto jatkuu samanaikaisesti. Tuotannon vaihto on väliaikainen ja tuntuu hyvältä, että voimme auttaa tässä tilanteessa.Tietenkin toivomme tilanteen paranevan pian. ” toteaa Christian.