Maidon alkuperämaan tunnistaa helposti pakkauksesta

Arla Ingman pakkaa Suomessa suomalaista ja ruotsalaista alkuperää olevaa maitoa. Maitoja ei missään vaiheessa sekoiteta keskenään, vaan ne käsitellään ja pakataan erillään. Maidon alkuperämaan tunnistaa helposti pakkausmerkinnöistä.

Arla Ingman -maito
Arla Ingman –maidot valmistetaan Suomessa suomalaisesta maidosta. Näissä pakkauksissa on Arla Ingman –logo sekä Hyvää Suomesta -joutsenlippu. Suurin osa Arla Ingmanin maitovalikoimasta myydään Arla Ingman –tuotemerkillä.

Arla-maito
Arla-maidot valmistetaan Suomessa ruotsalaisesta maidosta. Näissä pakkauksissa on Arla-logo ja maininta maidon alkuperämaasta: ”Maidon alkuperämaa Ruotsi. Valmistettu ja pakattu Suomessa.”. Pakkaukset eroavat myös muuten ulkoasultaan Arla Ingman –maidoista. Arla Ingmanin maitovalikoimaan kuuluu kaksi Arla-tuotemerkillä myytävää tuotetta, Arla Kevytmaito ja Arla Rasvaton maito.

Arla Ingman on yksi Suomen johtavista meijerialan yrityksistä, jonka tuotteet ovat Lähempänä Luontoa™.