Juuso-Mikael Hyyppä on nimitetty johtamaan Arlan liiketoiminnan kehittämistä

Juuso-Mikael Hyyppä on nimitetty johtamaan Arlan liiketoiminnan kehittämistä

Olemme nimittäneet Juuso-Mikael Hyypän johtamaan liiketoiminnan kehittämistä Arla Oy:ssä. Hyyppä aloittaa tehtävässään 26.8.2024 ja liittyy samalla yhtiömme johtoryhmään sekä osaksi Arla Foods -konsernin kansainvälistä liiketoiminnan kehittämisen organisaatiota. Tehtävää aiemmin hoitanut Nita Westrén-Doll jatkaa Arlalla vastaten kaupallisten innovaatioiden kehittämisestä.

Hyyppä siirtyy palvelukseemme Accenturen strategiakonsultin tehtävästä, jossa hän on työskennellyt laajasti eri toimialoilla ja eri yritystoiminnoissa. Accenturessa hän on konsultoinut muun muassa kulutustavarateollisuutta. Tätä aiemmin hän on työskennellyt yritysrahoituksen parissa. Hyyppä on valmistunut Aalto-yliopistosta rahoituksen maisteriohjelmasta.

”On ilo saada Juuso Arla-tiimiin. Hän tuo meille monipuolista kokemusta, jota hän on kartuttanut tekemällä yhteistyötä lukuisien yritysten kanssa. Juuso on mitä parhain henkilö ottamaan liiketoiminnan kehittämisen vastuulleen ja edelleen vahvistamaan kulkuamme Future26-strategiamme mukaisesti”, Arla Oy:n toimitusjohtaja Pia Jormanainen toteaa.

”Odotan innolla uutta rooliani Arlalla. Viime vuosina strategiakonsulttina Accenturessa olen saanut työskennellä monilla toimialoilla. Erityisesti kulutustavarateollisuus on kiinnostanut minua, joten on innostavaa ryhtyä kehittämään Arlan liiketoimintaa yhdessä Suomessa ja ulkomailla työskentelevien tulevien kollegojeni kanssa”, Juuso-Mikael Hyyppä toteaa.

Lisätiedot:

Pia Jormanainen, toimitusjohtaja, Arla Oy

pia.jormanainen@arlafoods.com

Arla Oy on maitoalan suunnannäyttäjä ja rehti kumppani niin maidontuottajille kuin asiakkaille. Tarjoamme makuja Suomesta ja maailmalta päivän jokaiseen hetkeen ja tuomme uusia mahdollisuuksia hyvinvoinnin edistämiseen ja kestävien valintojen tekemiseen. Yrityksessämme työskentelee 400 henkeä. Vuonna 2023 liikevaihtomme oli 394 miljoonaa euroa. Arla Suomi -yhteistyöryhmä kattaa yhdeksän meijeriä ja 370 suomalaista maitotilaa. Yrityksemme kuuluu pohjoiseurooppalaiseen Arla Foods -konserniin. www.arla.fi