Juha Sarkkinen on nimitetty Arla Ingmanin tuotanto- ja logistiikkajohtajaksi

Juha Sarkkinen on nimitetty Arla Ingmanin tuotanto- ja logistiikkajohtajaksi

ETM Juha Sarkkinen on nimitetty Arla Ingmanin tuotannosta ja logistiikasta vastaavaksi johtajaksi ja johtoryhmän jäseneksi. Sarkkinen aloittaa uudessa toimessaan Sipoossa 20. helmikuuta 2012 ja hän raportoi toimitusjohtaja Reijo Kiskolalle. Juha Sarkkinen vastaa jatkossa Arla Ingmanin Supply Chain -toiminnasta.

Juha Sarkkisella on erittäin vankka kokemus elintarvikealalta ja erityisesti tuotannosta ja investoinneista. Sarkkinen siirtyy tehtävään HK Ruokatalosta, jossa hän on vastannut teollisesta rakenteesta, teurastamo- ja leikkaamoteollisuudesta, investoinneista ja materiaaliostoista. Samalla Juha Sarkkinen on toiminut HKScan-konsernin investointijohtajana sekä Scan Ab:n tuotantojohtajana Ruotsissa.

Lisätietoja:
Reijo Kiskola, toimitusjohtaja, puh. 040 559 7310