Arla Ingman yhteistyöhön Café Köketin kanssa

Arla Ingman ja kesäkahvila Café Köketin omistaja Arla Joensuu ovat solmineet yhteistyösopimuksen. Konttikahvila avaa ovensa torstaina 3. toukokuuta Helsingin Kauppatorilla Havis Amandan patsaan vieressä.

”Café Köket syntyi vuonna 2007 ajatuksesta yhdistää maailman paras asiakaspalvelu sekä moderni, hyvä ja laadukas torikahvilatarjonta”, kahvilan omistaja Arla Joensuu kertoo. Café Köket panostaa palveluun ja käytettävien raaka-aineiden laatuun.

Kuudes toimintavuosi vie Café Köketin perinteisestä teltasta konttiin, jossa perinteiseen torikahvilamaailmaan yhdistyvät luovuus, esteettisyys ja kansainvälisyys. Designpääkaupunkivuoden ja kahvilan omien arvojen kunniaksi konttikahvilan sisustuksessa nähdään suomalaista koivua. Kesän 2012 teemana on Itämeri.

Arla Ingmanin lisäksi Café Köketin yhteistyökumppaneina ovat WWF ja IvanaHelsinki.
”Yhteistyökumppaneissamme näkyvät arvomaailmamme. Yhteistyökumppanimme edustavat pehmeitä arvoja, luonnon kunnioitusta sekä suomalaista osaamista – samoja, mistä mekin pidämme”, Arla iloitsee.

Lisätietoja Café Köketistä löytyy www-sivuilta ja Facebookista.