Arla Ingman mukana Farmari-messuilla

Arla Ingman mukana Farmari-messuilla

Arla Ingman on mukana Seinäjoki Areenalla järjestettävillä Farmari-messuilla tämän viikon keskiviikosta lauantaihin, eli 3.-6.7.2013. Osastomme sijaitsee ulkoalueella ja paikkanumeromme on KE52.

Tule maistamaan herkullisia luomujogurttejamme ja tutustumaan laajaan luomutuotteiden valikoimaamme!

Voit samalla jututtaa Arla Ingmanin työntekijöitä ja maidontuottajiamme. Paikalla ovat muun muassa toimitusjohtaja Reijo Kiskola, markkinointi- ja tuotekehitysjohtaja Kai Gyllström, tuotanto- ja logistiikkajohtaja Juha Sarkkinen sekä hankintapäällikkö Jouko Lifländer.

Osastollamme ovat myös edustettuina Hämeenlinnan Osuusmeijeri, Laaksojen Maitokunta ja Kaustisen Osuusmeijeri, jotka ovat Arla Ingmanin yhteistyömeijereitä.

Lisätietoja: Viestintäjohtaja Outi Fagerlund, puh. 050 502 8395