Muutos ARE-konsernin johtoryhmässä

Muutos ARE-konsernin johtoryhmässä

ARE Sverige AB:n toimitusjohtaja Jonas Granzell jättää tehtävänsä 7 helmikuuta 2023. Ruotsin operatiiviset toiminnot jatkavat toimintaansa aluejohtajien johdolla, jotka raportoivat ARE-konsernin toimitusjohtaja Jarno Hacklinille.

Emil Silverberg
jatkaa Etelä-Ruotsin aluejohtajana vastaten Climat80 Gruppenista. Ulf Anderssontoimii Itä- ja Länsi-Ruotsin väliaikaisena johtajana vastaten Kungälvs Rörläggeristä.

Jonas Granzell on ollut ARE Sverige AB:n johdossa vuodesta 2019.

”Haluamme kiittää Jonasta hänen panoksestaan Ruotsin toimintojemme hyväksi. Yhdessä Ruotsin johtoryhmän kanssa hän on rakentanut pohjaa Ruotsin liiketoimintojen tulevaisuudelle. Toivotamme Jonakselle kaikkea hyvää tulevaan”, sanoo ARE konsernin toimitusjohtaja Jarno Hacklin.

ARE:n johtoryhmän kokoonpano 7.2.2023 alkaen:
Jarno Hacklin, toimitusjohtaja
Mats Danielsson, talousjohtaja
Anne Piiparinen, liiketoimintajohtaja, projektit
Jyri Seppänen, liiketoimintajohtaja, palvelut Etelä-Suomi
Ari Kinnunen, liiketoimintajohtaja, palvelut Itä- ja Länsi-Suomi
Seppo Korhonen, kaupallinen johtaja
Pekka Björkman, hankintajohtaja
Kaisa Tuuliainen, henkilöstöjohtaja
Heikki Tanner, lakiasiainjohtaja

Laajennetussa johtoryhmässä varsinaisten jäsenten lisäksi:
Rene Zidbeck, toimitusjohtaja Enerz
Lauri Pönniö, johtaja, Service Management Office,
Katja Pekkanen, johtaja, Project Management Office,
Marko Otranen, johtaja, kasvuteknologiat sekä
henkilöstön edustajat, jotka valitaan alkuvuonna 2023.

Lisätiedot:
Jarno Hacklin, toimitusjohtaja, ARE
Tiedustelut viestintäpäällikkö Maiju Nupposen kautta
maiju.nupponen@are.fi
+358 (0)40 300 5995

ARE on Suomessa perustettu perheyritys, jolla on sadan vuoden kokemus talotekniikasta. Tarjoamme ratkaisuja ja palveluita kiinteistön koko eliniälle aina uudiskohteiden talotekniikkaurakoinnista, ylläpitoon ja huoltoon, modernisointiin ja korjausrakentamiseen. Työskentelemme tiiviisti yhdessä asiakkaidemme kanssa löytääksemme parhaat ratkaisut, oli kyseessä sitten toimisto, kauppakeskus, hotelli, sairaala, asuinkiinteistö tai teollisuuslaitos. Panostamme älykkääseen talotekniikkaan, jolla varmistamme asiakkaillemme energiatehokkaat tilat ja tilojen loppukäyttäjille miellyttävät sisäolosuhteet, kustannustehokkaasti toteutettuina. ARE:lla on yhteensä noin 3 300 työntekijää Suomessa ja Ruotsissa, ja sen liikevaihto on noin 460 miljoonaa euroa. ARE on osa Conficap-konsernia. www.are.fi