ABAX Talents -ohjelmaan etsitään uusia talentteja

Helmikuussa 2018 ABAX lanseerasi uuden sponsorointiohjelman nimeltään ABAX Talents. ABAX Talents on suunnattu nuorille alle 20-vuotiaille urheilun, musiikin ja taiteen lahjakkuuksille, ns. talenteille.

- ABAXin visio ’The Difference is ABAX’ sekä arvo ‘Enthusiastic’ ovat vahvasti sponsorointiohjelman luomisen inspiraationa. Haluamme jälleen tukea nuoria, jotka ovat innokkaita, rohkeita ja tavoitteellisia omassa lajissaan, kertoo Noora Väänänen, markkinointikoordinaattori, ABAX Finland Oy.

Vuonna 2018 talenteiksi valittiin oululainen kartingkuljettaja Jonne Ollikainen ja helsinkiläinen uimahyppääjä Lauren Hallaselkä. Jonne sijoittui vuonna 2018 SM-sijalle 5. Nyt kymmenen kartingkauden jälkeen hän on siirtynyt rallicrossiin RX Academy -sarjaan. Lauren on päässyt mitaleille useammassa kilpailussa, jonka lisäksi hänet nimettiin Urheilutoimittajain liiton puolesta vuoden 2018 uimahyppääjäksi.

- Meillä on ollut erinomainen yhteistyö. Molemmat talenttimme Jonne sekä Lauren ovat osallistuneet tarjoamiimme koulutuksiin ja muihin tilaisuuksiin loistavalla asenteella. Heillä on upea tulevaisuus edessään, kertoo Väänänen.

ABAX Talents -haku on taas avoinna uusille ja vanhoille talenteille. ABAX Talents -ohjelmaan voi hakea ABAXin nettisivujen hakulomakkeen kautta. Hakea voivat kaikki alle 20-vuotiaat tai tänä vuonna 20 vuotta täyttävät nuoret, joilla on taitoja urheilussa, musiikissa tai taiteessa. Valituille hakijoille tarjotaan vuoden sponsorointisopimus, joka tukee nuoren tavoitteita omassa lajissaan ja kannustaa toimimaan uudella tavalla ja olemaan oma itsensä.

Hakukriteerit:

• yksilöurheilija tai -taiteilija
  • taitoja urheilun, musiikin tai taiteen parissa
  • roolimalli, jolla on positiivinen vaikutus ympäristöönsä
  • positiivinen asenne ja motivaatio kohdallaan
  • alle 20-vuotias (tai vuonna 2019 20 vuotta täyttävä)

Haku 2019 on avoinna 24.3.2019 asti.

Hakulomake: https://www.abax.fi/Sponsorointi/ABAX-Talents

• Taide, kulttuuri, viihde

Karolina Romakkaniemi-Alhonen

Lehdistön yhteyshenkilö Markkinointipäällikkö Markkinointi ja viestintä +358 40 482 2824