PowerFast II -rakennusruuvin myötä fischer on jälleen kerran alan johtavassa asemassa innovatiivisen kiinnitystekniikan alalla. Nyt se esittelee aivan uuden, erityisesti puurakenteisiin tarkoitetun ruuvin. Foto: fischer

fischer esittelee uuden mullistavan ruuvin kantaviin puurakenteisiin.

Rakennusruuvien markkinat kasvavat, ja CO2-ystävällisen puun kasvava kysyntä on lisännyt myös näkymättömien kiinnikkeiden tarvetta. Kysyntään vastaamiseksi saksalainen fischer on tuonut markkinoille uudenlaisen tuotteen: PowerFast II, täysin uudenlainen ruuvi, joka on suunniteltu erityisesti puurakenteisiin.

• PowerFast II:n myötä nostamme jälleen kerran puuntyöstön tehokkuuden ja tarkkuuden rimaa ruuvilla, joka tarjoaa lukuisia innovatiivisia ratkaisuja. Meistä on mukava nähdä, miten tuote otetaan vastaan, sanoo Lars Holbæk, fischerin Nordic Product Manager.
  • "Työntekijän työajan optimoimiseksi on tärkeää, että hän voi säästää käyttämänsä sähkötyökalun akkua. Siksi on tärkeää, että ruuvin patentoitu kierteen geometria ja suorituskykyinen kitkaa vähentävä pinnoite minimoivat vastuksen ruuvattaessa. Tämä auttaa pidentämään ruuvivääntimen akun käyttöikää. Jos ruuvaa
  • Kärkigeometria helpottaa kiinnittämistä ilman esiporausta
  • Suurempi kierteenkorkeus nopeuttaa asennusta ja lisää kustannustehokkuutta.
  • Patentoitu kierteen geometria mahdollistaa tarkan puupölyn poiston
  • Tehokas pinnoite vähentää ruuvin kitkaa ja pidentää akun käyttöikää.
  • Soveltuu erilaisille puumateriaaleille, mm. puutavaralle ja vanerille.
  • ETA-hyväksyntä ja suunniteltu ammattilaisille
  • Sisältyy FiXperienceen – rakentamisen suunnitteluohjelmistoomme.

Suunniteltu suuriin rakennustöihin

PowerFast II -rakennusruuveissa on PowerFast II -yleisruuveista tuttu muotoilu, joka on voittanut innovatiivisesta geometrisesta muotoilustaan sekä Red Dot Design Awardin että German Design Awardin vuonna 2020. Puurakentamiseen tarkoitetut ruuvit erottuvat edukseen kärkigeometriallaan, joka takaa nopean ja helpon kiinnityksen ilman esiporausta. Samalla ruuvin suurennettu kierteenkorkeus lyhentää merkittävästi asennusaikaa ja lisää kustannustehokkuutta.

päivässä tuhat ruuvia, akkua kannattaa säästää”, sanoo Lars Holbæk.

Luotettavaa laatua

PowerFast II takaa optimaalisen suorituskyvyn ja kestävyyden riippumatta siitä, onko kyseessä puutavara, liimapuu, vaneri tai muu puumateriaali. PowerFast II on suunnattu puun kanssa työskenteleville ammattilaisille, ja sillä on useita päätyyppejä, jotka mahdollistavat laajan käyttöalueen.

Tietoja PowerFast II:sta

fischer on johtava ruuvien valmistaja, jonka tavoitteena on tarjota innovatiivisia ratkaisuja puurakentamiseen.. Laatuun ja kestävyyteen keskittyvä fischer pyrkii täyttämään ammattilaisrakentajien tarpeet. Saat lisätietoja käymällä fischerin kotisivulla osoitteessa www.fischerfinland.fi

Benjamin Linulf

Marketing Officer, fischer +45 29 26 05 10