N'AGE åbner den 9. kosmetiske klinik d. 3. januar 2024 i Risskov med Ussa Rasmussen i spidsen

N’AGE, Danmarks ældste og mest etablerede kosmetiske klinik, åbner den 9. klinik i Risskov

N'AGE er stolte af at præsentere åbningen af deres seneste klinik, beliggende på Nordre Strandvej 39 i Risskov. Denne udvidelse markerer en ny milepæl for N'AGE og understreger klinikkens stærke position inden for kosmetiske behandlinger.

Risskov blev valgt som den næste destination på grund af den stigende efterspørgsel på kosmetiske behandlinger i Århus-området. Mange af N'AGE's eksisterende kunder bor i området omkring Risskov, Egå og Skæring, hvilket gør placeringen ideel. Klinikken er bekvemt beliggende på Nordre Strandvej 39 med nem adgang og parkeringsmuligheder ved Bellevuehallen lige overfor.

N'AGE Risskov er stolte af at være den 9. klinik i N'AGE kæden. Én af Danmarks dygtigste kosmetiske behandlere, Ussa Rasmussen, vil stå i spidsen for N'AGE Risskov, og hun og hendes dedikerede team er klar til at byde kunder velkommen fra 3. januar 2024. Ussa Rasmussen har en imponerende baggrund og ekspertise inden for kosmetiske behandlinger og er kendt for sin professionelle tilgang og sit engagement i at levere førsteklasses resultater.

"Det er altafgørende for vores kunder, at de kan stole på N’AGEs mange års erfaring med kosmetiske behandlinger – noget, vi anskuer som et helt særligt håndværk," udtaler Sanne Lønskov, adm. direktør for N'AGE. "Alle undersøgelser viser, at sikkerheden for et smukt, naturligt og sikkert resultat er kundernes største prioritet, og derfor har alle vores sygeplejersker mange års erfaring og gennemgår hele tiden uddannelse i teknikker og sikkerhed for at forfine håndværket, så vi kan levere et perfekt og sikkert resultat”.

N'AGE, grundlagt i 2003 på Kongens Nytorv i København af sygeplejersker Ida Bille Brahe, er Danmarks mest erfarne kæde af kosmetiske klinikker. Med fokus på kvalitet, håndværk og sikkerhed har N'AGE gennem årene tiltrukket et stort antal kunder, der søger ekspertrådgivning og professionelle behandlinger.

Om N'AGE:

• Grundlagt i 2003 af Ida Bille Brahe på Kongens Nytorv i København som den første kosmetiske klinik i Danmark
  • 9 klinikker spredt over hele landet – i Jylland på Store Torv i Aarhus, i Vejle samt i Risskov fra 3. januar 2024
  • Udfører årligt over 30.000 kosmetiske behandlinger inden for Restylane, Botox, laser, peelings, hårfjerning, fedtfrysning og Ultherapy og rådgiver herudover i klinisk hudpleje
  • Egen uddannelsesinstitution: N'AGE ACADEMY, hvor kosmetiske sygeplejersker uddannes til egne klinikker samt til den øvrige branche
  • Kendte ambassadører inkluderer Helena Christensen, Caroline Wozniacki, Christiane Schaumburg-Müller, Lina Rafn, Søs & Molly Egelind, Julie Ølgaard, Lina Rafn, og Uffe Buchard samt Roland Møller.
  • 95 ansatte

For yderligere information besøg www.nage.dk eller kontakt adm. direktør Sanne Lønskov på e-mail sl@nage.dk eller telefon 27 27 70 33