Volkswagen præsenterer bla. de tre sportslige GTI, GTD og GTE-varianter af den nye Golf 8

Livestream fra Genéve Motor Show - verdenspremiere på Touareg R og Golf GTI, GTD og GTE

Genéve Motor Show er grundet Corona-virus aflyst, men derfor skal du ikke gå glip af Volkswagens vifte af spændende nyheder fra Schweiz. Efter aflysningen af Genève Motor Show, vil Volkswagen tirsdag den 3. marts, kl 09:10, præsentere sine nyheder som en del af en online-stream, hvor man vil kunne opleve verdenspremieren på Touareg R og de tre sportslige versioner af Golf 8 – GTI, GTD og GTE.

Ralf Brandstätter, Chief Operating Officer for Volkswagen Brand, og Dr. Frank Welsch, medlem af bestyrelsen for Volkswagen personbiler med ansvar for teknisk udvikling, præsenterer den nye Touareg R med plug-in hybrid teknologi og ottende generation af den ikoniske Golf GTI.

Begivenheden kan livestreames på https://www.volkswagen-newsroom.com/en/live-stream-5455

Du kan også følge med på følgende mediakanaler:

YouTube: https://www.youtube.com/volkswagennews

Facebook: https://www.facebook.com/VolkswagenDE

Twitter: https://twitter.com/volkswagen & https://twitter.com/jstackmann

Volkswagen er siden 2011 det bedst sælgende bilmærke i Danmark. I 2018 solgte mærket 31.993 personbiler og 4.703 biler til erhvervslivet. De seneste år har det især været mikrobilen up!, der er blevet danskernes favorit, men også modeller som Polo, Golf og Passat er populære hos danskerne. Hos Volkswagen arbejder vi ud fra målsætningen om at skabe landets mest tilfredse kunder, der skal have kvalitetsprodukter og god service til fair priser. Volkswagen Danmark har ca. 40 ansatte og Mads Ries Lauvring er direktør for Volkswagen Personbiler og Ib Jakobsen for Volkswagen Erhvervsbiler. Volkswagen er en del af Skandinavisk Motor Co., hvor Ulrik Drejsig er administrerende direktør.