Attraktiv privatleasing – den nye opgraderede ID.3 eller T-Roc R-Line fra 3.495 kr. om måneden

Volkswagen introducerer attraktivt privatleasing på den populære T-Roc og den nye opgraderede ID.3, der kommer med den nyeste generation af software, et nyt intuitivt infotainmentsystem og reduceret ladetid ved lynladning. Begge modeller kan privatleases fra kun 3.495 kr. om måneden.

Volkswagen introducerede for kort tid siden den nye opgraderede ID.3, der kom med en række markante forbedringer til attraktive priser. Nu kan Volkswagen også tilbyde den nye ID.3 Style på privatleasing fra kun 3.495 kr. om måneden og en førstegangsydelse på 5.000 kr. Priserne gælder for en leasingaftale med en løbetid på 48 måneder og med 10.000 km årlig kørsel.

En ID.3 Style er veludstyret og byder på detaljer som de lovpriste IQ.LIGHT LED-matrix-forlygter, adaptiv fartpilot og Lane Assist, 18” East Derry letmetalfælge og Navigation Discover Pro.

Alle versioner af den nye ID.3 er også udstyret med den nyeste generation af Volkswagens infotainmentsystemer, der har et nydesignet layout med en intuitiv brugerflade og endnu flere muligheder for at opsætte sin egen brugerflade på systemets 12,9” touchskærm. Nyt er også den optimerede IDA-stemmestyring og integrationen af ChatGPT – sidstnævnte er tilgængelig på dansk ved årsskiftet. Alle disse nyheder løfter brugeroplevelsen og betjeningen af bilens mange funktioner i dagligdagens kørsel.

ID.3 er blevet opgraderet til den nyeste generation af Volkswagens software, og med det følger features som fx. forvarmning af højvoltsbatteriet for at opnå den maksimale ladeevne i forbindelse med lynladning. Føreren kan aktivere det manuelt ved et tryk på touchskærmen, eller det aktiveres automatisk i forbindelse med valg af rute i navigationssystemet. I forbindelse med opgraderingen af ID.3 har Pro og Style-versionerne fået et 59 kWh-batteri mod tidligere 58 kWh, hvilket har løftet rækkevidden til 430 km (WLTP). Vigtigere i den forbindelse er, at ladeevnen ved DC-lynladning er øget fra 120 kW til nu 165 kW, hvilket har reduceret opladningen fra 10 til 80 % strøm til kun 24 minutter – en forbedring på hele 11 minutter.

Privatleasingtilbud, der Roc’er

Gode privatleasingtilbud er ikke kun forbeholdt kunder, der ønsker at køre på strøm. T-Roc er en af Volkswagens mest populære ICE-modeller og var blandt andet den mest solgte bil i Europa i maj måned. Den populære T-Roc crossovermodel tilbydes nu i en veludstyret 1,5 TSI R-Line-version på privatleasing med en månedlig ydelse fra 3.495 kr. og en førstegangsydelse på 5.000 kr. Priserne gælder for en leasingaftale, der har en løbetid på 12 måneder med 10.000 km kørsel.

T-Roc R-Line Edition er udstyret med en 150 hk/250 Nm stærk 1,5-liters turboladet benzinmotor, der leverer sportslige præstationer. 0-100 km/t klares på kun 8,4 sek. og topfarten er 207 km/t. Alligevel har T-Roc R-Line Edition en fornuftig brændstoføkonomi og kan køre op til 15,9 km/l ved blandet kørsel.

R-Line-versionen af T-Roc har sportslig designudtryk med detaljer som den markante R-Line front- og bagkofanger samt elegante 18” Nevada letmetalfælge. Interiøret emmer også af sport med et lækkert læderbeklædt R-Line-multifunktionsrat, sportssæder med R-Line indtræk, pedaler i børstet og sort taghimmel. Udover det kommer T-R-Line Edition med adaptiv fartpilot med Stop-and-Go-funktion, nøglefri betjening inkl. elbetjent bagklap med Easy open/close funktion og Digital Cockpit Pro.